محرومیت یحیی کاهش می یابد؟

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۰۵
    کد خبر :904178

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به علت بدرفتاری در دربی ۹۸ پایتخت در برابر مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و ۶ جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که ۲ جلسه آن تعلیقی است، محکوم شد که این رأی قابل تجدیدنظرخواهی است.

این مسئله اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم را نسبت به این رأی به همراه داشت تا سرمربی پرسپولیس بتواند در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر روی نیمکت این تیم قرار گیرد.

حساسیت در بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی مدیران باشگاه را وادار به پیگیری این پرونده کرد و تقاضای رسیدگی هر چه زودتر نسبت به این موضوع را دارند، کمیته انضباطی نیز با توجه به خواست باشگاه پرسپولیس پرونده را به کمیته استیناف ارجاع داد تا آن‌ها در خصوص محرومیت قطعی گل محمدی اظهار نظر کنند.

بر اساس پیگیری‌ها عذرخواهی رسمی یحیی گل محمدی و رفتار کم حاشیه وی در چند سال اخیر نظر مسئولان استیناف را نسبت به کاهش محرومیت وی مساعد کرده و احتمال تعلیق یک جلسه دیگر از محرومیت وی وجود دارد.

هرچند قرار است هفته آینده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حضور گل محمدی در نشست خود بار دیگر ابعاد محرومیت سرمربی سرخپوشان را بررسی و در خصوص آن نظر قطعی خود را اعلام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید