محرومیت سه تا شش ماهه برای یاغیان فوتبال عربستان

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ۸:۳۷
    کد خبر :1051196
محرومیت یاغیان فوتبال عربستان

تیم ملی فوتبال عربستان در جام ملت‌های آسیا نتوانست انتظارها را برآورده کند و در ضربات پنالتی برابر کره جنوبی شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت.

پیش از شروع بازی‌ها جنجال و حاشیه‌های زیادی در اردوی تیم ملی فوتبال عربستان به وجود آمد که بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی و جهانی داشت. چند بازیکن سرشناس تیم ملی فوتبال عربستان از اردوی تیم ملی خط خوردند. روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی عربستان، اعلام ن خاطر مجبور به کنارگذاشتن آنها شد. البته همه این بازیکنان ادعای سرمربی ایتالیایی را رد و او را به دروغ‌گویی متهم کردند.کرد سلمان الفرج، نواف العقیدی، سلطان الغنام، محمد مران، علی هزازی وخالد الغنام حاضر نشدند به اردوی تیم ملی ملحق شوند و دستورات سرمربی تیم را اجرا کنند و به همی

فدراسیون فوتبال عربستان این موضوع را رها نکرده و قرار است به‌زودی جلسه‌های جداگانه‌ای را با این بازیکن برگزار و نتیجه آنها را علنی کند.

رادیو FM عربستان اعلام کرد فدراسیون فوتبال این کشور یکشنبه جلسه‌ای را با سلمان الفرج، سلطان الغنام و نواف العقیدی برگزار کرده و قرار است سه بازیکن دیگر هم امروز به فدراسیون مراجعه کنند تا سخنان آنها هم شنیده شود.

این منبع اعلام کرد در صورت مقصر شناخته‌شدن این بازیکنان، آنها با محرومیت سه تا شش ماهه روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش ایسنا، در جلسه فدراسیون فوتبال عربستان قرار است درباره نتایج تیم ملی و رفتار جنجالی روبرتو مانچینی در دیدار برابر کره جنوبی هم تصمیم‌گیری شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید