مجید جلالی: خوشحالیم که در اولین قدم در جام حذفی به مصاف تیمی لیگ برتری می‌رویم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۰۸
    کد خبر :368775

مجید جلالی گفت: چیزی که موجب خوشحالی ماست، این است که در اولین قدم در جام حذفی به مصاف یک تیم لیگ برتری می‌رویم.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: معمولاً می‌گویند جام حذفی و لیگ برتر در بکارگیری روش‌ها متفاوت است، اما تفاوتی بین ارائه بازی و روش‌های فوتبالی در جام حذفی و لیگ برتر وجود ندارد. تنها برخی تیم‌ها مسابقات جام حذفی را جدی می‌گیرند و برخی جدی نمی‌گیرند که این به باشگاه، تیم یا مربیان آن تیم بستگی دارد.

وی در ادامه افزود: چیزی که موجب خوشحالی ماست، این است که در اولین قدم در جام حذفی به مصاف یک تیم لیگ برتری می‌رویم. این برای ما بهتر است و امیدوارم بهره‌برداری‌های لازم را از بازی مقابل پارس جنوبی برای آینده داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش جام حذفی را جدی می‌گیرد یا نه، گفت: این پارامتر، مسئولیت مشترک است و به من یا بازیکنان به صورت تنها وابسته نیست. همه ما دوست داریم، در جام حذفی موفق باشم.

به گزارش تسنیم ،جلالی در پاسخ به این سؤال که آیا رویارویی با پارس جنوبی جم در مرحله اول جام حذفی را یک بدشانسی می‌داند یا خیر، تصریح کرد: اگر بخواهید در این مسابقات به جایی برسید، باید این مسیر را طی کنید و این‌گونه نیست که بگوییم این قرعه بدشانسی ماست.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید