مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۲۰
    کد خبر :472303

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور اعضا و ریاست احمدی برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از ساعت 14 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. این جلسه به ریاست عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و با حضور ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون و سایر اعضاء مجمع برگزار شد و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته به عناون نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این نشست حضور داشتند.

این نشست به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که ضمن ارائه به مجمع مورد تأیید قرار گرفت.

اعضای مجمع پس از ارائه نقطه نظرات خود در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای این رشته، راهکارها و پیشنهاداتی را مطرح کردند.
همچنین خزانه‌دار و بازرس فدراسیون گزارش خود را در حضور اعضاء مجمع ارائه کردند. در قسمتی که حسابرس به ارائه گزارش پرداخت، احمدی معاون وزارت ورزش از آن ایراد گرفت و خواستار شاف سازی بیشتر شد و عنوان کرد در مجمع بعدی این مشکل برطرف شود.

در این مجمع گزارش مالی سال 96 بررسی شد و قرار شد عملکرد مالی سال 97 نیز بزودی مورد بررسی قرار گرفته و گزارش شود.

احمدی معاون ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: رشته بدنسازی و پرورش اندام مخاطبان زیادی دارد بخصوص نوجوانان و جوانان که نیاز دارد نظارتها، حساسیت‌ها و دقت‌های لازم اعمال شود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: باید اعتماد مردم را پاس بداریم و پاسخ شایسته‌ای به آن بدهیم و باید نظارت و حساسیت‌های لازم رعایت شود. باشگاهای ورزشی به‌عنوان کانونهای اصلی این رشته باید محطیهایی پاک و سالن باشند و فعالیت آنها مورد ارزیابی و نظارت قرار بگیرد و شرایط در باشگاهها به گونه ای نباشد به‌جای اینکه عامل سلامت باشد، تهدید سلامت باشد. سودجویانی در این رشته هستند که با مواد نیروزا و مکمل های غیرمجاز به دنبال تهدید و آسیب‌زدن به فضای این رشته هستند. اجازه فعالیت به باشگاه‌های بدون مجوز داده نشود و آنهایی که مجوز هم دارند مورد رصد و ارزیابی دقیق برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت جامعه قرار گیرند. در بحث مکمل‌ها باید آموزش‌های دقیق انجام شود تا از آسیب و مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

وی افزود: ظرف یک ماه آینده نقایص گزارشهای مالی تکمیل و برطرف شود تا در صورت جلسه ملاک عمل قرار گیرد. همچنین دلایل غیبت برخی استان‌ها بررسی و تذکر لازم داده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید