متلاشی شدن ۳ باند قاچاق چوب در مازندران

    کد خبر :1055564
باند قاچاق چوب مازندران

مدیرکل منابع طبیعی مازندران – ساری از انهدام و متلاشی شدن سه باند بزرگ قاچاق چوب که برخی اتباع بیگانه در آن فعالیت می کردند، خبر داد.

علی علوی اظهار اینکه هر سال شاهد یک تا ۲ درجه گرمایش زمین و هوا هستیم، ادامه داد: تنها راه حل مقابله با تولید کربن درختکاری است.

وی با اظهار اینکه سهم کشورها از کاشت درخت روشن شده است، سهم ایران را از کاشت درخت یک میلیارد اصله اعلام کرد و گفت: طی ۴ سال باید این هدف محقق شود.

وی سهم منابع طبیعی مازندران را از درختکاری طی چهار سال ۴۰ میلیون اصله درخت اعلام کرد و گفت: میزان تولید نهال در سال گذشته دو میلیون و ۸۰۰ هزار اصله بوده و امسال نزدیک به ۸ میلیون اصله نهال تولید شده است.

مدیر کل منابع طبیعی مازندران – ساری با بیان اینکه هفت میلیون و ۱۰۰ هزار اصله نهال را انتخاب کردیم تا در عرصه‌ها کاشت کنیم، افزود: این عرصه‌ها این نهال‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله جنگل، حاشیه جاده‌ها پادگان‌ها غیر کاشته می‌شود.

وی با عنوان اینکه با استقبال خوبی از طرح مردمی کاشت نهال صورت گرفته است، گفت: میزان عرصه برای کاشت و نوع گونه‌ها مشخص شده است و می‌توان آن را راستی آزمایی کرد.

علوی پیشنهاد داد تا در کنار کاشت سبزه برای نوروز یک نهال نیز بکارند.

به گزارش مهر، مدیر کل منابع طبیعی مازندران – ساری با بیان اینکه در سال جاری سه باند سازمان یافته قاچاق چوب با کمک دستگاه انتظامی و قضائی متلاشی شده است، گفت: در این باندها اتباع بیگانه نیز فعالیت می‌کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید