مترو پرند افتتاح شد

    کد خبر :1036460
مترو پرند افتتاح شد

خط ریلی مترو پرند که ۷۰ درصد از پیشرفت فیزیکی آن در دو سال گذشته انجام شده‌ است، صبح امروز؛ پنج‌شنبه نهم آذر با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور افتتاح شد.

رئیس‌جمهور گفت: الحمدالله انتظار ۱۸ ساله مردم به سر آمد، سال گذشته به ایستگاه پرند سر زدم گزارش‌ها حاکی از توقف کار بوده است که می‌توانست سریع انجام شود.

سید ابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه در مسیر بهره‌برداری مترو پرند با بیان این‌که بر اساس گزارش‌ها متوسط پیشرفت فیزیکی‌متروی‌ پرند پیش از این، سالی یک‌ درصد بود افزود: در این مدت بخش‌های مختلف از جمله شهرداری تهران، قرارگاه ساندگی، مسوولان پرند دست به دست هم دادند و به این قول یکساله بهتر از آن‌چه وعده دادند عمل کردند، چون این‌جا قرار بود یک خط ۲۰ کیلومتری باشد که به صورت رفت و برگشت یعنی ۴۰ کیلومتر انجام شد.

وی ضمن شگرگزاری خداوند از کسانی که به وعده خود در تکمیل مترو پرند نقش داشته و زمینه رفاه مردم را فراهم کردند صمیمانه تشکر و خاطرنشان کرد که پرند قریب 500 هزار نفر جمعیت دارد که با مشکل تردد مواجه بوند و این وسیله کمک بزرگی برای آن‌هاست.

خط ریلی متروی پرند که ۷۰ درصد از پیشرفت فیزیکی آن در دو سال گذشته انجام شده‌است، صبح امروز؛ پنج‌شنبه نهم آذر با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با میزبانی شهر پرند از رئیس‌جمهور، هم‌چنین بیش از ۴هزار واحد مسکن مهر در این شهر به متقاضیان واگذار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید