لیگ جهانی کاراته وان کانادا، تلاش گنج‌زاده برای کسب نشان برنز

    کد خبر :561224

نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم ایران در نیمه نهایی لیگ جهانی کاراته وان کانادا با شکست در دیدار نیمه‌نهایی برای کسب نشان برنز به روی تاتامی خواهد رفت.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین مرحله لیگ سری آ از بعدازظهر جمعه (31 خردادماه) به وقت ایران در شهر مونترال کانادا آغاز شد و سجاد گنج‌زاده و هادی عرب 2 نماینده کاراته کشورمان در وزن 84+ کیلوگرم به مصاف رقبا رفتند.

سجاد گنج زاده ابتدا حریفی از پرو را 5 بر صفر شکست داد. سپس 4 بر صفر از سد نماینده کره جنوبی گذشت و در ادامه موفق شد کاراته‌کا اوکراینی را 3 بر صفر از پیش رو بردارد و گام به دور نیمه نهایی بگذارد.

او در این مرحله به مصاف آلپ ارسلان یامان اوغلو از ترکیه رفت و یک بر صفر نتیجه را به این حریف واگذار کرد تا روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف زونیمیر زیوکویچ از کرواسی برود.

هادی عرب دیگر نماینده این وزن بود که در اولین مبارزه مقابل جاناتان هورنه آلمانی پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه در هانتی شکست خورد و از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

امروز(شنبه) و در ادامه این رقابت‌ها هامون درفشی پور در وزن 67، بهمن عسگری و سعید احمدی در وزن 75 و حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم به روی تاتامی خواهند رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید