لیست قیمت تلویزیون‌های سری BU8500 سامسونگ

    کد خبر :989768

تلویزیون BU8500 به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین تلویزیون‌های کریستالی برند سامسونگ در بازار ایران شناخته شده است. این تلویزیون از سری محصولات 2022 سامسونگ است که برای تماشای فیلم و سریال و برنامه‌های روزانه گزینه‌ای ایده‌آل است. همچنین یک مدل کاملاً جدید از این خط تولید است و جایگزین هیچ مدلی از نسل گذشته نشده است. این تلویزیون را می‌توان مشابه سامسونگ BU8100، سامسونگ BU8500، سامسونگ BU8072 و سامسونگ BU8572 دانست که بجز در سبک طراحی اختلاف محسوسی با هم ندارند.

فروشگاه اینترنتی بانه سرویس یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان تلویزیون در سراسر ایران است که محصولات خود را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می‌کند. این فروشگاه چندین ساله سابقه درخشان در فروش لوازم خانگی اصلی دارد و بنا به اینکه اصل رضایت مشتری را مبنای فعالیت خود قرار داده است، نام و اعتبار بیشتری برای خود کسب کرده است. خرید تلویزیون سامسونگ BU8500 از این فروشگاه به آدرس banehservice.org برای خریداران در سراسر شهرهای ایران مقدور است.

 

مدل            قیمت (تومان)
75BU8500 68,000,000
65BU8500 38,000,000
55BU8500 25,300,000
50BU8500 21,300,000
43BU8500 18,500000

طراحی و کیفیت ساخت

تلویزیون سامسونگ BU8500 قبل از هر چیز از جنبه‌ی طراحی قابل تحسین است. سامسونگ قادر بوده است ضخامت بدنه این تلویزیون را به طرز چشمگیری کاهش دهد بنابراین امکان نصب آن روی دیوار از طریق براکت به بهترین نحو وجود دارد. این تلویزیون کریستال سامسونگ همچنین فریم کم ضخامتی دارد بنابراین می‌توانید روی محتوای صفحه تمرکز کنید. پایه‌ی تلویزیون در تمام سایزها از نوع مرکزی می‌باشد منتها سایز 43 و 50 اینچ دارای پایه با ابعاد بزرگتری هستند. این پایه برای یک تلویزیون میان رده اقتصادی بسیار منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد. در پشت پایه امکان مخفی سازی کابل وجود دارد بنابراین بهم ریختگی در اطراف تلویزیون به حداقل می‌رسد.

کیفیت تصویر

اگر خواهان خرید یک تلویزیون اقتصادی با کیفیت تصویر بالا هستید، سامسونگ BU8500 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد. تکنولوژی رنگ کریستال پویا به کار گرفته شده در این تلویزیون به نمایش واقع گرایانه‌تر تصاویر کمک می‌کند. وضوح تصویر این مدل 4K می‌باشد و به پنل نوع VA مجهز است. پنل VA به تنهایی یکی از برترین ویژگی‌های این تلویزیون تلقی می‌شود چرا که موجب می‌شود به نسبت کنتراست بالایی دست پیدا کرده و تضاد رنگ‌های مشکی و سفید را به خوبی در صحنه‌های یک فیلم مشخص کند. برای بهبود کنتراست در این تلویزیون حتی از فناوری‌های دیگری استفاده شده است که می‌توانید در سایت بانه سرویس می‌توانید به بررسی کامل آن‌ها بپردازید.

Crystal Processor 4K به عنوان پردازنده این تلویزیون با توانایی ارتقاء منابع با کیفیت پایین‌تر از 4K در نوع خود بی‌نظیر است. این تلویزیون همچنین با فرمت HDR10+ سازگار بوده و می‌تواند فیلم‌ها را با روشنایی بیشتر، رنگ‌های زنده‌تر و حالت طبیعی‌تر به نمایش بگذارد.

کیفیت و توان صوتی

صدای ایجاد شده به وسیله‌ی بلندگوهای صوتی تلویزیون BU8500 سامسونگ بدون نویز و اعوجاج است. این تلویزیون مشابه اکثر تلویزیون‌ها دارای توان صوتی 20 وات می‌باشد. تکنولوژی OTS Lite برای واقع گرایانه‌‌تر بودن صدا، Adaptive Sound برای بهینه سازی صدا متناسب با ژانر محتوا و Q-Symphony برای همگام سازی صوتی جزو فناوری‌های پیشرفته تلویزیون در بخش صدا محسوب می‌شوند.

سیستم عامل و دسترسی‌های هوشمند

سامسونگ BU8500 با برخورداری از سیستم عامل تایزن بشدت کاربر پسند و تعاملی طراحی شده است. این تلویزیون به کاربران امکان می‌دهد از سرگرمی هوشمند به صورت آنلاین لذت ببرند. ریموت کنترل هوشمند سامسونگ مدل TM2280E با قابلیت شارژ از طریق پنل خورشیدی و دستیار بیکسبی از برترین ویژگی‌های هوشمند این تلویزیون تلقی می‌شوند. تلویزیون را می‌توان به چندین طریقه مختلف به دستگاه‌های صوتی و تصویری مختلف متصل ساخت. به طور مثال Tap View یک راهکار اتصالی منحصربه‌فرد برای انتقال محتوای گوشی‌های گلکسی سامسونگ به صفحه نمایش تلویزیون است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید