لیست بهترین دکتر های زنان و زایمان ایران

    کد خبر :825307
لیست بهترین دکتر های زنان و زایمان ایران

خانم باید بدانند که سلامتی آنها از جهات مختلف بر زندگی آنها تاثیر دارد، چراکه سلامتی و نشاط یک خانواده، در گرو سلامتی مادر خانواده می باشد. به همین جهت مادران و زنان عزیز باید بدانند که سلامتی آنها امری است ضروری و غیر قابل انکار.

شاید بانوان محترم نتوانند تمام مشکلات خود را با هر پزشکی، مخصوصا پزشک های مرد در جریان بگذارند و همین امر سبب شود تا برای همیشه مشکل خود را پنهان کنند، به همین دلیل رشته ای به نام دکتر زنان و زایمان به وجود آمد تا تمام بانوان عزیز بتوانند بدون هیچ دغدغه ای مشکلات خود را بیان کنند.

اما یکی از مسائل مهمی که در این خصوص وجود دارد این است که بدانیم پیش چه پزشکی برای بیان مشکل خود برویم؟ در واقع باید دست پیدا کنیم به پزشکان بسیار متخصص و حرفه ای، مخصوص برای زوجینی که مشکلات باروری دارند. به همین جهت ما در این مقاله برای شما لیست معروف ترین پزشک های زنان برای باروری را ارائه می دهیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

پزشک زنان و زایمان چه خدماتی به ما می دهد؟

امروزه پزشک زنان و زایمان تبدیل به یکی از مهم ترین عنصر های زندگی بانوان شده است، به طوری که اکثر خانم های عزیز به صورت مرتب با یک پزشک زنان و زایمان در ارتباط هستند و مشکلات خود را با اون در میان می گذارند.

پزشک زنان و زایمان می تواند کمک شایانی به سلامتی بانوان بکند، به طوری که می تواند خدمات ارزنده ای همچون دادن مشاوره های قبل بارداری، حین و بعد از بارداری، بررسی شرایط بانوان به جهت سلامت رحم، مشکلات عفونی بانوان و… به بانوان بدهد.

بسیار واجب است تا تمام بانوان عزیز که مشکلات مربوط به ناباروری دارند، با یک پزشک زنان و زایمان بسیار خوب در ارتباط باشند، اگر به دنبال یافتن پزشکی حاذق برای خود هستید، در نهایت با لیست معروف ترین پزشک های زنان برای باروری زوجین آشنا شوید.

• دکتر آتوسا باقری بهزاد

دکتر باقری یکی از بهترین و ماهر ترین پزشکان حوزه زنان و درمان نازایی می باشد که می تواند کمک شایانی به خانم های عزیز در این زمینه بکند. دکتر باقری بهزاد، با رتبه بسیار خوب 83 در دانشگاه تهران قبول و مشغول به تحصیل در این رشته شدند.

دکتر آتوسا باقری بهزاد اکنون در بیمارستان های مختلفی همچون؛ محب کوثر، ساسان، چمران و مردم مشغول به خدمت برای بانوان عزیز می باشند که می توانید برای دریافت خدمات به ایشان مراجعه کنید و مشکلات خود را برطرف کنید.

آدرس مطب: خیابان مطهری، خیابان قائم، کوچه 24، پلاک 1، طبقه 5 واحد 19
شماره تماس: 0218832835

• دکتر مردمک راوری

دکتر مردمک راوری نیز یکی دیگر از پزشکان مطرح در حوزه زنان و نازایی زوجین می باشند، از سوابق ایشان می توان به داشتن بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو انجمن بین المللی متخصصین زنان اشاره کرد.

آدرس مطب: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ملت، نرسیده به پارک وی، بین کوچه گلستان و شادی واحد 23
شماره تماس: 02122053160

• دکتر ساغر سلیمی

در ادامه معرفی لیست معروف ترین پزشک های زنان برای باروری زوجین، می پردازیم به معرفی دکتر ساغر سلیمی، یکی از معروف ترین و بهترین پزشکان برای مشکلات مربوط به بارداری و ناباروری زوجین که می تواند کمک بسیاری به شما برای حل مشکلتان بکند.

دکتر سلیمی خدمات بسیار زیادی همچون؛ مشاوره های پیش از بارداری، مراقبت های بارداری، زایمان بدون درد، حل مشکلات ناباروری زوجین، بررسی و درمان نازایی و… به بیماران خود ارائه می کنند.
از افتخارات و سوابق ایشان می توان به داشتن بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران، عضو انجمن علمی جراحی های کم تهاجمی و لوح تقدیر ترویج زایمان طبیعی اشاره کرد.
آدرس مطب: خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، عربعلی، کوچه 16، پلاک 18 واحد 1

• دکتر لاله صادقی

یکی دیگر از بهترین و معروف ترین پزشکان زنان و زایمان، دکتر لاله صادقی می باشد، پزشکی بسیار حرفه ای در زمینه زنان و نازایی زوجین، که می تواند کمک های بسیاری به شما بانوان عزیز برای حل مشکلاتتان بکند.

دکتر صادقی یکی از پزشکان با تجربه می باشد که خدمات ارزنده ای را به بیماران خود ارائه کرده است، به طوری که اکثر بیماران او رضایت کامل خود را از روند درمانشان اعلام کرده اند.

از سوابق ایشان می توان به بورد تخصصی زنان، زایمان و نازایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی، کسب پایان نامه و مقاله دکترای تخصصی زنان و زایمان با بهترین درجه ( درجه عالی )، گواهی دوره سونوگرافی زنان و مامایی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دریافت لوح تقدیر برای کسب رتبه برتر کشوری در زمینه ترویج زایمان طبیعی و همچنین دریافت لوح تقدیر ارزشمند برای کسب لوح دوستدار مادر اشاره کرد که خود گویای ارزش های ایشان می باشد.

آدرس مطب: تهران، بلوار آیت الله کاشانی، رو به روی پارک زنبق، نبش خیابان حسن آباد، ساختمان آرمیتا، واحد 15
تلفن تماس: 02144054572

√ این مطلب رپرتاژ آگهی است و بازتاب مطالب آن را رد یا تایید نمی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید