لکو: به جز فرصت کاوه رضایی شانس دیگری نداشتیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۸:۳۷
    کد خبر :414374

سرمربیان تیم‌های لژیونرهای ایرانی ژوپیلر لیگ بلژیک پس از رویارویی هفته پانزدهم ژوپیلر لیگ بلژیک اظهارنظر مختلفی ارائه دادند.

تیم شارلوا شب گذشته با بازی 88 دقیقه‌ای علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی با نتیجه 2 بر یک کلوب بروژ را شکست داد و با 20 امتیاز به رده هفتم جدول ژوپیلر لیگ بلژیک صعود کرد. کلوب بروژ 31 امتیازی نیز در رده دوم باقی‌ماند.

فلیسه مازو، سرمربی تیم شارلوا پس از این پیروزی ارزشمند خانگی گفت: نیمه‌دوم برای مهم بسیار مهم بود و توانستیم تیمی را شکست دهیم که چهار گل در لیگ قهرمانان اروپا می‌زند. این پیروزی به ما اجازه می‌دهد تا برای عبور از سختی در مسیر آرامی قرار بگیریم. تمامی بازیکنان شارلوا در بازی با کلوب بروژ خوب بودند و توانستیم پیروز شویم.

ایوان لکو، سرمربی کروات کلوب بروژ نیز اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و در 30 دقیقه نخست در خط دفاعی منسجم بودیم. پس از آن اعتماد به نفس زیادمان باعث شد تا شارلوا کنترل بازی را به دست بگیرد. نیمه‌دوم طور دیگری بود و شارلوا ما را تحت‌ فشار گذاشت. به جز فرصت‌ کاوه رضایی برای گلزنی هیچ شانس دیگری نداشتیم.

مهدی بیات، مدیر عامل ایرانی تیم شارلوا نیز خاطرنشان کرد: پیروزی همیشه خوب است اما مرا آزار می‌دهد. به بازیکنان شارلوا هم گفتم که مرا شکستند. وقتی می‌بینیم چگونه بازی را شروع می‌کنیم و چه کارهایی می‌توانند انجام دهند ناامید کننده است. شارلوا در بازی با کلوب بروژ نشان داد که شایستگی حضور در گروه قهرمانان ژوپیلر لیگ بلژیک را دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید