لپ تاپ هیولا شیائومی در راه است

    کد خبر :1045631
شیائومی

شیائومی در حال حاضر زیربرندهای مختلفی دارد اما ردمی یکی از زیربرندهای محبوب و شناخته شده آن بوده که بزودی لپ تاپ گیمینگی عرضه می کند.

بازتاب- لپ تاپ گیمینگ Redmi G Pro 2024 که هنوز به طور رسمی معرفی نشده در پایگاه داده Geekbench رویت شد که به لطف آن ویژگی‌های اصلی این مدل فاش شده است. این رایانه همراه یک پردازنده اینتل Core i5-14500HX دارد که شامل 6 هسته بزرگ و 8 هسته کوچک می‌شود.

حداکثر فرکانس 4.9 گیگاهرتز است که 200 مگاهرتز بیشتر از Core i5-13500HX به حساب می‌آید. میزان رم 16 گیگابایت و شتاب دهنده گرافیکی لپ تاپ GeForce RTX 4060 خواهد بود. سایر مشخصات ناشناخته هستند، اما این لپ تاپ احتمالا صفحه نمایش 16 اینچی 2.5K مدل نسل فعلی را حفظ خواهد کرد.

 شیائومی

انتظار داریم شاهد حافظه داخلی 1 ترابایتی اس اس دی در کنار نمایشگری با پنل 120 هرتز را شاهد باشیم. برند ردمی سال گذشته نیز لپ تاپ گیمینگ و هیجان انگیز قدرتمندی عرضه کرده و حال وقت آن رسیده تا مدل جدید دیگری را با سخت افزارهای نسل جدید بروز کرده و معرفی نماید.

مشخص نیست شیائومی چه زمانی لپ تاپ خود را عرضه می‌کند زیرا پیشتر شایعاتی درباره آن به عنوان یک مدل بسیار قوی فاش شد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا اواخر ژانویه منتظر ماند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید