لپ تاپ دو نمایشگر لنوو Yoga Book 9i معرفی شد

    کد خبر :965268
لنوو Yoga Book 9i

لنوو  Yoga Book 9i در کنار تعدادی دیگر از دستگاه‌های Lenovo در نمایشگاه فناوری CES 2023 معرفی شد. این یک لپ تاپ عالی با دو صفحه نمایش لمسی OLED است که می‌تواند به عنوان دو نمایشگر با دو تسک بار یا به عنوان یک نمایشگر بزرگ که هر دو صفحه قابلیت استفاده دارند، به کار گرفته شوند.

بازتاب-این دو نمایشگر را می‌توان در جهت افقی یا عمودی نگه داشت. مجهز به صفحه کلید قابل جدا شدن با بلوتوث است. حتی به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از صفحه کلید روی صفحه از طریق نمایشگر دوم به جای صفحه کلید فیزیکی تایپ کنند. کاربران همچنین می‌توانند از قلم لنوو بر روی دستگاه استفاده کنند.

لنوو Yoga Book 9i دارای یک جفت پنل OLED  سیزده اینچی است که وضوح 2.8کی، روشنایی 400 نیت، نرخ نوسازی 60 هرتز و طیف رنگی 100 درصد DCI-P3 را ارائه می‌دهد. این دستگاه مجهز به پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل i7-1355U یا i5-1335U با گرافیک مجتمع Iris XE است.

لنوو Yoga Book 9i

محصول جدید لنوو، دارای 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 512 گیگابایت / 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی  PCIe 4.0 NVMe SSD هم است. گذشته از آن باید به باتری 80 وات ساعتی اشاره کرد که 10 ساعت عمر باتری را در حالت نمایش دوگانه رقم می‌زند. در حالت تک صفحه نمایش، 14 ساعت عمر باتری خواهد داشت.

در بخش اتصال، یوگا بوک جدید  Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2 و سه کانکتور Thunderbolt 4 را دربرگرفته که یکی از آنها می‌تواند برای شارژ استفاده شود. از دیگر ویژگی‌ها باید به بلندگوهای چهارگانه Bowers & Wilkins با استاندارد Dolby Atmos و وب‌کم Full HD با سنسور IR و شاتر حریم خصوصی اشاره کرد. ضخامت این نوت بوک 15.96 میلی‌متر و وزن آن به 1.38 کیلوگرم می‌رسد.

متاسفانه شرکت چینی تاریخ عرضه و قیمت را اعلام نکرد. انتظار داریم تا نیمه دوم سال جاری راهی بازار شود. برای کسب جزئیات تکمیلی بهتر بوده به وب سایت لنوو مراجعه کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید