لوگو نمادین نوکیا پس از 40 سال تغییر کرد

    کد خبر :978025
نوکیا

شرکت فنلاندی نوکیا به تازگی از لوگو جدید خود رونمایی کرد. در حالی که به لطف گوشی 1100 محبوبیت نوکیا دوچندان شد، لوگو آن هم بسیار موردتوجه قرار گرفت و مطرح بود.

بازتاب-نوکیا به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تسریع رشد در بازار، از هویت برند جدیدی که شامل لوگو تازه شده، رونمایی کرده است. این اولین بار در نزدیک به شش دهه بوده که نوکیا لوگو خود را تغییر داد. لوگو جدید از پنج شکل مختلف تشکیل شده که کلمه “NOKIA” را تشکیل می‌دهد. بر خلاف طرح رنگ آبی قبل، لوگوی جدید بسته به کاربرد مورد نظر خود طیفی از رنگ‌ها را نشان می‌دهد.

نوکیا

تغییر در برند نوکیا منعکس کننده تمرکز جدید این شرکت روی بازار فناوری تجاری است. مدیر عامل شرکت Pekka Lundmark توضیح داد که ارتباط قبلی با تلفن‌های هوشمند دیگر اولویت اصلی شرکت نیست. او در مصاحبه با رویترز بیان داشت: “امروزه ما یک شرکت فناوری تجاری هستیم. بر این اساس می‌توان گفت این شرکت به بازار گوشی‌های هوشمند باز نخواهد گشت.”

ممکن است برخی از شما فکر کنید که نوکیا هنوز در بازار تلفن همراه حضور دارد، اما این درست نیست. گوشی‌هایی که با برند نوکیا فروخته می‌شوند توسط شرکت HMD Global تولید شده و نام نوکیا فقط یک برند است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید