له شدن پژو ۲۰۶ پس از تصادف شدید با بلوک بتنی (تصاویر)

  • حوادث
  • پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۰۶
    کد خبر :666471

راننده پژو ۲۰۶ پس از تصادف شدید با بلوکهای بتنی به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

 

ساعت 21:46 شب گذشته حادثه تصادف در بزرگراه شهید باکری، نرسیده به بزرگراه شهید آبشناسان به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 74 را به همراه گروه امداد و نجات 19 به محل حادثه اعزام کرد.

 

کاظم حسن خانی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 حین حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری، به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با بلوکهای بتونی (نیوجرسی) در حاشیه کناری بزرگراه برخورد کرد.

 

وی افزود: شدت برخورد به حدی بود که خودروی سواری کاملاً متلاشی شد، موتور آن ازجا کنده و به بیرون پرتاب شد همچنین راننده جوان این وسیله‌نقلیه به علت شدت ضربه به صورت کامل در بین قطعات فلزی خودرو گرفتار و به سختی مجروح شد.

 

به گزارش تسنیم ،این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه و نصب علائم هشداردهنده ترافیکی و نیز قطع برق خودرو، با استفاده از ابزارهای هیدرولیکی (جکهای هولماترو) اقدام به برش قطعات و فضاسازی کردند و سپس راننده جوان را در حضور عوامل اورژانس حاضر در محل از میان‌ آهن‌پاره‌های خودرو سواری خارج کردند.

 

حسن خانی ادامه داد: راننده مصدوم که از ناحیه سر، صورت و پا دچار مصدومیت شدید شده بود به سرعت به وسیله آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت وقوع این حادثه شدید رانندگی توسط پلیس راهور در حال بررسی است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید