لمپارد رسماً سرمربی چلسی شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۳
    کد خبر :568283

باشگاه چلسی رسماً اعلام کرد فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در فصل پیش رو خواهد بود.

باشگاه چلسی ظهر امروز (پنجشنبه) به صورت رسمی فرانک لمپارد را با قراردادی سه ساله به‌عنوان جانشین مائوریتزیو ساری و سرمربی جدید آبی‌پوشان لندنی معرفی کرد.

گفته می‌شود توافق نهایی بین طرفین شب گذشته پس از شش ساعت مذاکره فشرده صورت گرفته است. لمپارد که 13 سال سابقه بازی در چلسی را دارد، فصل اخیر دربی‌کانتی را تا آستانه صعود به لیگ برتر انگلیس پیش برد، اما در آخرین گام تیم تحت‌هدایتش مغلوب استون‌ویلا شد و از ثبت این کار بزرگ بازماند.

گفته می‌شود چلسی بابت دو سال قرارداد باقیمانده لمپارد با دربی‌کانتی، حاضر به پرداخت غرامت چهار میلیون یورویی به این باشگاه انگلیسی شده است تا رسماً اسطوره خود را جانشین مائوریتزیو ساری کند. طبق گزارش‌ها لمپارد اعضای کادر فنی خود در دربی‌کانتی را به چلسی خواهد آورد و جودی موریس هافبک پیشین چلسی هم دستیار وی خواهد بود.

لمپارد 41 ساله که بین سال‌های 2001 تا 2014 در تیم فوتبال چلسی عضویت داشت و 649 بازی و 211 گل از خود بر جای گذاشت، با این تیم سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، چهار قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید