لغو بازی بارسلونا با تیم اسرائیلی در قدس

    کد خبر :827974

یک باشگاه نژادپرست رژیم صهیونیستی از لغو بازی دوستانه خود با دومین تیم پرافتخار فوتبال اسپانیا به دلیل مخالفت طرف مقابل با برگزاری آن در بیت المقدس اشغالی خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری «آناتولی» ترکیه (AA)، «موشه هوگگ»، رئیس باشگاه فوتبال «بیتار اورشلیم» رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه با انتشار پیامی در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک، اعلام کرد که بازی دوستانه با باشگاه فوتبال «بارسلونا» که قرار بود در ماه آینده میلادی برگزار شود، به دلیل اصرار این باشگاه اسپانیایی بر عدم برگزاری آن در بیت المقدس اشغالی، لغو شده است.

هوگگ در پیام خود در این باره نوشت: با اندوه فراوان، مجبور به لغو بازی مقابل بارسلونا شدم؛ پس از آن که قرارداد (ویژه بازی) را برای امضا دریافت کردم که درخواست قطعی (بارسلونا) برای عدم برگزاری بازی در قدس و برخی خواسته های دیگر را فاش ساخت که آنها را نپسندیدم، با قلبی اندوهگین خوابیدم و خیلی فکر کردم سپس تصمیم گرفتم که من پیش از هر چیزی، یهودی و اسرائیلی هستم.

در ادامه پیام این سرمایه دار صهیونیست همچنین آمده است: بازی مقابل بیتار اورشلیم سزاوار آن است که در اورشلیم (قدس) برگزار شود و اگر انگیزه عدم برگزاری آن در اورشلیم سیاسی باشد، من خود را نمی بخشم اگر تسلیم شوم؛ از بارسلونا خشمگین نیستم چرا که آنها یک باشگاه سیاسی نیستند و منفعتی در مشارکت در کشمکش ما در این جا ندارند و روابط ما خوب باقی خواهد ماند.

این در حالی است که فلسطینیان، باشگاه بیتار در بیت المقدس اشغالی را به نژادپرستی متهم می کنند و هواداران این تیم نیز به طور معمول شعارهای «مرگ بر اعراب» سر می دهند و به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) نیز توهین می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید