رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم پاسخگویی عادلانه به مطالبات پیمانکاران شهرداری تهران

    کد خبر :443113

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بر لزوم پاسخگویی عادلانه برای مطالبات پیمانکاران شهرداری تهران تاکید کرد.

الهام فخاری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکر کتبی که متن آن در اختیار هیات رئیسه و خبرنگاران قرار گرفت در خصوص معوقات و مطالبات پیمانکاران شهرداری تهران با تاکید بر موضوع رسیدگی به درخواست‌های این قشر گفت: با توجه به حضور مکرر پیمانکاران و طلبکاران شهرداری ظرف هفته‌های گذشته در مقابل ساختمان شورا و مسئولیت جدی پاسخگویی شفاف به این افراد توسط شهرداری تهران به ویژه معاونت مالی و اقتصادی نیاز است که این معاونت در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی عادلانه به این افراد اقدام کنند.

وی افزود: اعلام لیست دیون و بدهی‌های شهرداری اعم از نقد و غیر نقد به تفکیک سال و مشخصات طلبکار از جمله مواردی است که معاونت مالی شهرداری تهران باید به آن توجه کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اعلام فهرست دیون پرداخت شده از ابتدای مهر ماه سال گذشته تا کنون اعم از دیونی که از طریق ال سی، سازمان املاک و یا پرداخت نقد صورت گرفته به تفکیک سال دیون و مشخصات طلبکار نیز باید مورد تاکید قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: اعلام برنامه معاونت مالی برای اولویت بندی و پرداخت دیون، اعلام اقدامات صورت گرفته برنامه این معاونت برای موضوعات طلب پیمانکاران و موضوعاتی همچون مالیات ارزش افزوده، بیمه و … نیز باید بررسی شود. قطعا تعیین تکلیف علت عدم اقدام سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در کارسازی حواله‌های صادره توسط مناطق و به ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری و همچنین ایجاد مکانیزمی برای جلوگیری از افزایش دیون و بدهی‌ها به پیمانکاران و ایجاد تعهدات مالی جدید فاقد ردیف یا فاقد بودجه قابل تخصیص باید از سوی معاونت مالی شهرداری تهران مد نظر قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید