لزوم انجام کار گروهی در خصوص درمان چاقی

    کد خبر :92415

مسعود کبیر با تاکید بر انجام کار گروهی در خصوص درمان چاقی، افزود: برای درمان چاقی باید متخصصان تغذیه، پزشکی ورزشی، جراحان داخلی، جراحان قلب و پرستاران با روش های مدیریت و درمان چاقی آشنا باشند.

فرزاد مسعود کبیر در آستانه برگزاری نوزدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق درباره معضل چاقی در افراد مبتلا به بیماریهای قلبی و عروقی، گفت: بر اساس آمار ۳۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال کشور دچار اضافه وزن و ۱۵ درصد چاق هستند که متاسفانه شیوع چاقی و اضافه وزن در بیماران قلبی و عروقی بیشتر است و متخصصان قلب با این معضل بیشتر روبرو هستند.

این متخصص قلب و عروق با بیان اینکه درمان چاقی تنها به یک رشته پزشکی خاص مربوط نمی‌شود، تصریح کرد: نحوه مدیریت و درمان چاقی برای جراحان قلب و عروق مساله بسیار مهمی است که باید در این خصوص به علم روز آگاه باشند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه یادآور شد: در حاشیه برگزاری نوزدهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق ایران پانلی با موضوع (مشکلات بزرگ، بیماران بزرگ؛ رویکرد چند گانه برای مدیریت بیماران چاق) تشکیل خواهد شد و متخصصان می توانند با حضور در این پانل نسبت به دستاوردهای حوزه تشخیص و درمان آگاه شوند.

نوزدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق با حضور متخصصان قلب، متخصصان سایر رشته‌ها نظیر جراحی قلب، مغز و اعصاب، طب اورژانس، داخلی، بیهوشی قلب و قلب اطفال و همچنین بیش از 250 نفر سخنران و هیات رئیسه از اساتید کشور و حدود 30 سخنران از آمریکای شمالی، انگلیس، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ژاپن، اتریش، جمهوری چک 21 تا 24 شهریور در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید