لذت سفرهای هوایی خود را دوچندان کنید

    کد خبر :761433

سفر با هواپیما لذت بخش و شیرین است زمانی که بر فراز آسمانها ساختمان های قد و نیم قد را به اندازه یک نقطه می بینید. یا بدون بال و بی ترس در اوج آسمان ها و بر فراز ابرها به دنیا می نگرید. لزوم سفرهای هوایی خرید بلیط هواپیما از نمایندگی های مجاز آن مانند سایت ها و آژانس ها می باشد. با پیشرفت علم و کمک گرفتن از فناوری های مختلف هواپیما ها روز به روز پیشرفت های بسیار زیادی را به خود می بینند.

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که با خرید بلیط هواپیما به سفر می پردازید در این مطلب با ما همراه باشید تا سفر با این وسیله نقلیه برایتان آسان تر و شیرین تر شود.

در جای ایمن بنشینید

بسته به موقعیت و مکان یابی صندلی های هواپیما قسمت امن در این وسیله نقلیه متفاوت است. در اکثر شرکت های هواپیمایی حق انتخاب صندلی با مسافر است. مسافران می توانند با توجه به نوع نیاز خود صندلی های مختلف را انتخاب نمایند. برای احساس امنیت در هواپیما قسمت انتهایی آن را در هنگام رزرو بلیط هواپیما انتخاب نمایید.

“اگر از لحاظ امنیت وسایل نقلیه را مورد بررسی قرار دهیم، قطار و هواپیما در رده اول ایمن ‌ترین وسایل نقلیه‌ موجود در دنیا قرار می گیرند. بسیاری از مسافران قطار را به خاطر ایمن بودن آن انتخاب می نمایند. سوانح ریلی را در هر چند صد سال یکبار خواهید دید. افرادی هم که خرید بلیط هواپیما، بلیط لحظه آخری یا بلیط چارتر را انجام می دهند از لحاظ تکنولوژی های به کار رفته در آن اطمینان لازم را حاصل کرده اند. برای در امان ماندن از حوادث جاده ای رزرو بلیط هواپیما و قطار را انتخاب کنید.” (منبع)

وسایل مورد نیاز را با خود همراه داشته باشید

حتما برخی از وسایل ضروری خود را در کیف کوچکی ریخته و با خود در هواپیما به همراه داشته باشید. وسایلی مانند کرم مرطوب کننده، عینک آفتابی، داروهای مورد نیاز، آب معدنی و اندکی غذای شیرین می تواند در مواقع ضروری به کمکتان بیاید.

صندلی هایی با خصوصیات خوب و بد

برای در ماندن از شلوغی های راهرو می توانید بلیط هواپیما را سمت پنجره تهیه کنید. اما باید توجه داشته باشید صندلی کنار پنجره در شرایط آب و هوایی سرد ممکن است شما را اذیت کند.

خود را سرگرم کنید

وسایل سرگرمی مانند کتاب، تبلت، لپ تاپ را با خود به همراه داشته باشید. همراه داشتن وسایل سرگرمی از کلافگی شما در سفرهای طولانی می کاهد. تماشای فیلم و خوابیدن در این نوع مسیرها لذت های فراوانی را با خود به همراه خواهد داشت.

سفر در بازه زمانی صبح و شب

صبح، عصر و شب سه بازی زمانی هستند که شما در هنگام خرید بلیط هواپیما با آن مواجه خواهید شد. اگر بازه زمانی صبح را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب نمایید، هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. بازه زمانی شب در برگشت بهترین گزینه می باشد.

نظافت را رعایت کنید

بهداشت فردی و محیطی را رعایت کنید. برخی از افراد هنگام استفاده از وسایل عمومی نظافت را رعایت نمی کنند. این کار باعث می شود لذت سفر سایر مسافرین کم شود.

سیگار کشیدن ممنوع

یکی از کارهایی که به انسان ها تلقین می کند که سفرهای هوایی بهتری تجربه می کنند، سیگار کشیدن است. اگر می خواهید دیگران در سفر با هواپیما برای ما مزاحمت ایجاد نکنند و از دست اعتراض های آنها در امان باشید، سیگار کشیدن را کنار بگذارید.

سیستم تهویه هوا در بالای صندلی خود را خاموش نکنید

به هیچ عنوان در هنگام وزش باد سیستم تهویه هوا در بالای صندلی خود را خاموش نکنید، در این مواقع می توانید از لباسی گرمتر استفاده نمایید. در این اوضاعی که کرونا در کشورهای مختلف رواج دارد این بادها می تواند ویروس و سایر بیماری ها را از شما و اطرافتان دور کند.

از مصرف قهوه یا چای خودداری کنید

بهترین نوشیدنی در پروازها آب است. اگر می خواهید از نوشیدنی های کافئین دار در پرواز استفاده کنید می توانید با استفاده از آب نوشیدن آن را برای خود راحت تر کنید. نوشیدنی های کافئین دار در پروازها به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

برای آشنایی بیشتر با تکنیک های سفر با بلیط هواپیما به سایت تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان یکی از معتبرترین و ایمن ترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما است که با بیش از 900 ایرلاین داخلی و بین المللی همکاری می نماید. بلیط هواپیما ارزان خود را از سایت تیک بان بخواهید. این سایت فروش بلیط هواپیما گارانتی نازلترین قیمت بلیط هواپیما را به متقاضیان خود ارائه می دهد.

سایت تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جز معتبرترین سایت های بلیط هواپیما در شور هستند که به مسافران در این شرایط حاد خدمت رسانی می کنند. برای خرید بلیط هواپیما از سایت تیک بان کافی است، کلمه تیک بان یا عبارت https://tikban.com را جستجو نمایید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید