یک لاک پشت، قهرمانِ لیگ قهرمانان اروپا را پیش بینی کرد

  • ورزشی
  • جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۴۱
    کد خبر :913431
یک لاک پشت، قهرمانِ لیگ قهرمانان اروپا را پیش بینی کرد

لاک پشت سی ساله‌ای به نام “یلو” (زرد) که پانزده سال پیش از جزایر کیمن به آکواریوم Sea Life در بنالمادنای مالاگا اسپانیا منتقل شد، پیش بینی کرد که شنبه هفته آینده در فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس لیورپول مقابل رئال مادرید پیروز خواهد شد.

برای انجام این پیش بینی، نگهبانان این حیوان دو ظرف که در هر کدام یک برگ کلم بروکلی – به نشانه نام تیم‌های فینالیست – با فاصله حدود دو متر از هم با آماده کردند و وقتی آن را به داخل حوضچه‌ای که لاک پشت در آن بود قرار دادند، لاک پشت به سمت چپ، جایی که تصویر تیم انگلیسی وجود داشت، رفت.

پل اختاپوس

پیش از این اختاپوسی به نام پل در سال ۲۰۱۰ پس از پیش بینی درست هشت مسابقه جام جهانی ۲۰۱۰، از جمله پیروزی اسپانیا بر هلند در فینال به شهرت رسید.

ماریا موروندو، مدیر بازاریابی Sea Life، خاطرنشان کرد که “یلو”، که بیش از ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد، “ستاره تونل ژوراسیک” است و بسیاری از بازدیدکنندگان در مورد او می‌پرسند، اگرچه او امیدوار است که در این مورد حیوان اشتباه کرده باشد، تا تیم اسپانیایی به رهبری کارلو آنچلوتی برنده شود.

این لاک پشت برای انتخاب تیم برنده چندین دقیقه دور دو برگ کلم بروکلی پرسه زد بدون اینکه هیچ کدام از آن‌ها را انتخاب کند، به این معنی که این یک فینال داغ خواهد بود.
البته کارگران آکواریوم ناراحت هستند، زیرا انتظار داشتند لاک پشت غذایی را انتخاب کند که تصویر رئال در آن قرار داشت.
رئال مادرید و لیورپول دوباره در فینال لیگ قهرمانان اروپا به دیدار هم رفتند، همانطور که در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد، در آن تاریخ تیم اسپانیایی با دو گل گرت بیل و یک گل کریم بنزما، تیم انگلیسی را ۳-۱ شکست داد، گل لیورپول توسط سادیو مانه به ثمر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید