لاله اسکندری از تجربه اش با “خانواده دکتر ماهان” گفت

    کد خبر :261556

بازیگر سریال دکتر ماهان گفت: قصه این سریال درباره حفظ محیط زیست است و می‌تواند در این زمینه فرهنگسازی کند.

لاله اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص چرایی حضورش در سریال دکتر ماهان گفت: نقش آفرینی من در این سریال به دلیل حضور بهروز خوش‌رزم به عنوان تهیه‌کننده و راما قویدل کارگردان بود، تا فرصت خوبی برای همکاری دوباره با آنها داشته باشم. البته یک‌نکته حائز اهمیت دیگر برای من، قصه سریال دکتر ماهان است.

وی در خصوص موضوع سریال خانواده دکتر ماهان بیان کرد: موضوع محیط‌زیست و حمایت از حیوانات بحثی بود که در این سال‌ها در تلویزیون به آن نپرداخته بودیم و نیاز به فرهنگ‌سازی بیشتری دارد. این ها همه در شرایطی است که ما می‌بینیم روز‌به‌روز طبیعت ما به دست خودمان از بین می‌رود.

اسکندری افزود: بخش مهم قصه ما در شمال کشور می‌گذرد. متاسفانه ما روز به روز این طبیعت را از بین می‌بریم و ارتباط با حیوانات و هم‌زیستی کنار آن‌ها را به یاد نداریم. این سریال می تواند فرصت خوبی باشد تا بتوانیم این فرهنگ‌سازی را در سطح مخاطبان تلویزیونی داشته باشیم. برای من دغدغه‌های زیست محیطی جذاب و فرصتی بود که همراه این گروه باشم.

وی درباره ایفای نقش خود در سریال دکتر ماهان اظهار کرد: من شخصیت نیلوفر معلم فیزیک را بازی می‌کنم. او شخصی جدی است که خودش دو فرزند دارد و به تحصیلات فرزندانش حساس است و انتظار دارد که فرزندانش در تهران تحصیل ‌کنند؛ اما شرایطی برایش پیش می‌آید که ناچار به شمال ایران سفر می کند. درواقع قرار است ما این نگاه را به مردم بدهیم که قرار نیست، هر کسی در تهران زندگی می‌کند همه پله‌های موفقیت را داشته باشد. درست است امکانات در تهران بیشتر از شهرهای دیگر است؛ اما موفقیت فرزندان ما در این نیست که ساکن تهران باشند؛ همانطور که چهره‌های مطرح در حوزه‌های علمی در شهرستان‌ها موفق شدند.

بازیگر مجموعه های تلویزیونی ادامه داد: این سومین تجربه همکاری من با امین زندگانی است. بچه هایی که در این سریال حضور دارند بازیگران با استعدادی هستند و امیدوارم بحث خانواده و ارتباطات خانوادگی که امروز کمرنگ شده را به خوبی بازگو کنیم.

اسکندری درباره فعالیت های اخیر خود در سینما و تلویزیون گفت: کار جدید پیشنهاد شده است، اما به دلیل فشردگی کارهای سینما و تلویزیون نمی‌توانم قبول کنم. اکنون سه فیلم سینمایی در حال اکران دارم و یک سریال به نام بی قرار که هنوز پخش نشده است.

وی با اشاره به ایفای نقش خود در سریال «تعطیلات رویایی» و همکاری با مجید اوجی اظهار کرد: حضورم در سریال تعطیلات رویایی بیشتر به دلیل حضور مجید اوجی بود که تجربه‌های خوبی با او داشتم. از طرفی می خواستم تا حدی از نقش های جدی و فضای جنگ فاصله بگیرم. درواقع این سریال فرصتی بود که خود را در نقش های دیگر محک بزنم.

اسکندری در پایان گفت: امیدوارم سریال خانواده دکتر ماهان زمان پخش خوبی داشته باشد و اینگونه قصه‌ها را بیشتر دنبال کنیم. سوژه‌هایی مثل کم‌آبی، ریزگردها، آلودگی هوا، خشک شدن تالاب‌ها و از بین رفتن جنگل‌ها را می‌توانیم در مجموعه‌های تلویزیونی استفاده کنیم و به نظرم مردم ارتباط خوبی با آن سریال‌ها برقرار خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید