لاریحانی:‌ ایران غنی سازی را مثل قبل ادامه خواهد داد/ ایجاد عملیات روانی توسط دشمن یعنی کم آوردن آنها

  • سیاسی
  • شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۲۳
    کد خبر :531973

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها اعلام کردند ایرانی‌ها نباید تولید آب سنگین داشته باشد و غنی‌سازی کند، گفت: ما این کار را بر اساس برجام و قوانین ادامه می‌دهیم و خلافی نکرده‌ایم. اگر آنها خواستند بخرند و اگر نخواستند نخرند.

علی لاریجانی در دیدار جمعی از فرهنگیان کشور همزمان با روز معلم در سالن مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: مسئله آموزش و پرورش همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ مسئله‌ای زیربنایی برای جمهوری اسلامی است و گاهی دیده‌ام که مسئله آموزش و پرورش در برخی کشورها موضوعی حیاتی و بخشی از امنیت ملی‌شان محسوب می‌شود.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در چند روز اخیر آمریکایی‌ها اعلام کردند که ایران حق ندارد تولید آب سنگین داشته باشد درحالی‌که ما بر اساس برجام و قوانین خلافی نکرده‌ایم و اگر شماها نمی‌خرید مهم نیست و ما کارمان را ادامه می‌دهیم، ضمن این‌که نواقصی را هم در مورد غنی‌سازی گفته‌اند. این در حالی است که ما غنی‌سازی کرده و با فروش آن مواد تولیدی را از خارج دریافت می‌کردیم و اگر شماها خواستید بخرید و اگر هم نخواستید نخرید، لذا ایران غنی‌سازی را ادامه خواهد داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازوکار عملیات روانی در کنار ایجاد فشار و تحریم به مردم باید از سوی نخبگان جامعه به خوبی توجیه و تبیین شود و باید کم آوردن دشمن و رو آوردن آنها به برخی اقدامات عملیات روانی به جامعه با روشنگری خنثی شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید