قیمت دلار در بازار کاهش یافت

    کد خبر :903413
دلار ۲۵ هزار و ۲۸۱ تومان است

امروز در صرافی های بانکی قیمت فروش دلار ۲۵ هزار و ۳۳۰ تومان اعلام شد که درمقایسه با روز گذشته ۱۲۰ تومان کاهش یافت. قیمت دلار در بازار آزاد نیز به ۲۷ هزارو ۷۵۰ تومان رسید و به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت.

دیروز قیمت دلار به کانال ۲۸ هزار تومان رسیده بود اما در نیمه دوم معاملات ادامه قیمت آن بار دیگر به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت و به قیمت ۲۷ هزار و ۹۳۰ تومان فروخته شد. اما امروز و تا ساعت تنظیم این خبر، دلار در کانال ۲۷ هزار تومانی داد و ستد شد و قیمت آن در این کانال نیز کمی کاهش پیدا کرد.

مهم ترین علت نوسانات نرخ دلار در بازار آزاد خبرهای مربوط به مذاکرات وین است، با تکذیب خبر آزادسازی دارایی ۷ میلیارد دلاری توسط وزارت خارجه آمریکا قیمت دلار بار دیگر افزایش یافت و به کانال ۲۸ هزار تومان صعود کرد اما در ادامه اخبار جدیدی پیرامون ادامه داشتن مذاکرات درباره آزادسازی وجوه مسدودی ایران از سوی مسئولان ایرانی به گوش رسید که نشان می دهد بحث آزادسازی منابع مسدودی ایران جدی است.

 تا این لحظه قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و ۷۸تومان و ۲۵ هزار و  ۳۳۰ تومان گزارش شد که قیمت فروش آن نسبت به دیروز ۱۲۰تومان کاهش یافت.

ضمن این که صرافی ملی قیمت خرید یورو را ۲۸ هزار و ۳۶۰ تومان و قیمت فروش آن را ۲۸ هزار و ۶۴۵ تومان اعلام کرد، قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز گذشته ۵۲ تومان کاهش یافت.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید