قیمت دلار، یورو، سکه و طلا در بازار تهران

    کد خبر :998686
قیمت دلار، یورو، سکه و طلا در بازار تهران

در معاملات بازار ارز و طلا، قیمت‌ها در بازار غیررسمی تغییر چندانی نداشت، اما باید منتظر ماند تا واکنش بازار به خبر رئیس کل بانک مرکزی در موضوع دسترسی سریع‌ به ۶.۷ میلیارد دلار از منابع ایران در صندوق بین‌المللی پول را دید.

دلار ‌در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر، ۴۲ هزار و ۱۳۵ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۳۰۴ تومان کشف قیمت شد.

دلار به نرخ توافقی صرافی در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش با کاهش ۱۰ تومانی، به قیمت ۴۱ هزار و ۷۱۳ تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار و ۲۱۳ تومان فروخته شد. ‌

همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۴۳۸ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلالان مقابل صرافی‌ها قیمت دلار غیررسمی با افت قیمت نسبت به ‌۵۱ ‌هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کردند.

باید دید بازار ارز نسبت به خبر رئیس کل بانک مرکزی نسبت به آزادسازی ۶.۷ میلیارد دلار از صندوق بین المللی پول چه خواهد بود، البته سوداگران تلاش کردند با نرخ سازی اثر انتشار این خبر را کاهش دهند اما قطعا این خبرهای مثبت بین‌المللی تأثیرات خود را بر کاهش قیمت‌ها در بازار خواهد گذاشت.

سکه امامی (طرح قدیم) در بازار به نرخ ‌۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار، به نرخ ۱۶ میلیون و ۲۰۰ تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۴۰۳ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت ۲ میلیون و ۵۰۳ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

به گزارش همشهری آنلاین، هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز با کاهش ۱۷ صدم درصدی، ۱۹۵۹ دلار بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید