قوی ترین گوشی میان رده جهان مشخص شد

    کد خبر :1045626

شرکت شیائومی یکی از برندهای مطرح صنعت تلفن هوشمند بوده که هر سال مدل جدیدی برای ارائه دارد و در این بین باید به Redmi K70E اشاره کرد.

بازتاب- رتبه بندی گوشی‌های میان رده شبه پرچمدار AnTuTu که امروز منتشر شد، یک حس کوچک را نشان می‌دهد. از آوریل سال گذشته، دو مدل با چیپ اسنپدراگون 7+ نسل 2 کوالکام همراه شدند که باید به دو مدل Redmi Note 12 Turbo و Realme GT Neo5 SE اشاره کنیم.

 اکنون هر دوی آنها توسط مدل جدید شیائومی یعنی Redmi K70E که از پردازنده Dimensity 8300-Ultra مدیاتک قدرت می‌گیرند عقب ماندند. پس از نمایش Dimensity 8300-Ultra، مشخص شد که مدل‌های Snapdragon 7+ Gen 2 به احتمال زیاد نمی‌توانند مقاومت کنند و اکنون می‌توانیم با اطمینان کامل در مورد این موضوع صحبت کنیم.

علاوه بر این، Redmi K70E از Realme GT Neo5 SE بسیار بزرگ جلوتر است که در رتبه دوم قرار دارد: چیپ جدید MediaTek واقعاً بسیار قدرتمند بوده و حرف زیادی برای گفتن دارد. به هر حال، Redmi K70E به زودی در خارج از چین عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند Poco X6 Pro نام دارد و اولین رونمایی رسمی آن در 11 ژانویه انجام خواهد شد.

گوشی میان رده

از مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند میان رده شیائومی باید به صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد 120 هرتزی با شدت روشنایی 1800 نیت و وضوح FHD+، پردازنده دیمنسیتی 8300 اولترا مدیاتک، رم 8 تا 16 گیگ، دوربین عقب سه گانه 64/8/2 مگاپیکسل، دوربین سلفی 16 مگاپیکسل، باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 90 واتی و برخی دیگر اشاره کرد.

این محصول اخیرا عرضه شده ردمی با قلب تپنده خود توانست قوی‌ترین گوشی شبه پرچمدار و میان رده قدرتمند بازار لقب گیرد. بنابراین بدیهی بوده که در فهرست‌های بنچمارک با امتیاز بزرگ ظاهر شود و رقبا را کنار زند. شیائومی همیشه در تلاش بوده تا مدل‌های قوی و قابل توجهی را در صنعت گوشی ارائه دهد و انتظار داریم مدل‌های جدیدی را بزودی عرضه دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید