قوچان‌نژاد: نیم فصل اول آماده بودم ولی بازی به من نمی‌رسید/آماده زدن گل‌های زیاد برای هیرنفین در نیم فصل دوم هستم

  • ورزشی
  • شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۳۰
    کد خبر :210617

مهاجم ایرانی هیرنفین پس از بازگشت به ترکیب اصلی تیمش و گلزنی این طور گفت:خیلی خوشحالم که فرصتی پیش آمد تا مثل گذشته دوباره از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرم.

شب گذشته در چارچوب هفته بیستم لیگ هلند موسوم به آردویزه هیرنفین میهمان اسپارتا روتردام بود. این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود هیرنفین میهمان خاتمه یافت.

رضا قوچان نژاد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از آنکه مدت ها در ترکیب اصلی قرار نمی‌گرفت و به عنوان یار ذخیره به میدان می‌آمد در این بازی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 15 گلزنی کرد. رضا در دقیقه ۷۹ بازی تعویض شد.

قوچان نژاد پس از بازگشت دوباره‌اش به ترکیب اصلی و درخشش بعد از بازی در مصاحبه با سایت هواداران هیرنفین گفت: خیلی خوشحالم که فرصتی پیش آمد تا مثل گذشته دوباره از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرم. در نیم فصل اول آماده بودم ولی نمی‌توانستم از ابتدا در ترکیب تیم باشم و این ناامید کننده بود.

به خاطر عملکرد ضعیف هینک ورمان، مهاجم رقیبت در نهایت استریبیل، سرمربی تیم تصمیم گرفت تا تو را دوباره در ترکیب اصلی قرار دهد، نظرت چیست: این امری منطقی است. این قانون فوتبال است. اگر شما در ترکیب تیم موفق نباشید نفر جایگزینی برای شما وجود دارد.

مهاجم ایرانی در ادامه از آمادگی‌اش در تعطیلات زمستانی این طور گفت: شما اکنون می‌خواهید گل های زیادی بزنید و این برای تیمت مهم است. این اتفاق در نیم فصل اول برای من نیفتاد. خوشبختانه پس از تعطیلات زمستانی می‌توانم این مهم را به همراه همبازی‌هایم انجام دهم. تمرینات خوبی را در مدت تعطیلات داشتم و در اولین بازیم برای تیم خوب عمل کردم.

به گزارش فارس، رضا در پایان عنوان کرد که می‌خواهد دوباره با ورمان(همبازی و رقیبش) رقابت کند: مانند ورمان تمام تلاشم را می‌کنم. این رقابت دوستانه است او مرا به این رقابت تشویق می‌کند و من نیز او را تشویق می‌کنم. در نهایت سرمربی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند. رضا و هینک مهم نیستند بلکه هیرنفین مهم است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید