قوچان‌نژاد: می توانستیم در نیمه اول توئنته را 4 تایی کنیم/این پیروزی ما را به آینده امیدوار کرد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵
    کد خبر :151958

مهاجم ایرانی هیرنفین پس از پیروزی پرگلشان مقابل توئنته گفت: پیش از بازی اصلا فکر نمی کردیم که بتوانیم با نتیجه 4 بر صفر پیروز شویم.

تیم فوتبال هیرنفین 2 روز پیش در رقابت های لیگ برتر هلند پس از مدت ها توانست طعم پیروزی را بچشد و تیم توئنته را با 4 گل مغلوب کرد.

رضا قوچان نژاد، مهاجم ملی پوش کشورمان که برای هیرنفین بازی می کند، پس از این برد شیرین در مصاحبه با سایت فین آنلاین هلند گفت: ما چند بازی سخت را پشت سر گذاشته بودیم و این پیروزی به نفع ما بود و نتیجه به دست آمده عالی بود. پیش از بازی اصلا فکر نمی کردیم که بتوانیم با نتیجه 4 بر صفر پیروز شویم ولی ما در این بازی می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم.

وی افزود: در نیمه اول بازی بازی خوب پیش نمی رفت اما کار را برای توئنته دشوار کرده بودیم. با نگاه به نتیجه ما در نیمه اول می توانستیم گل های بیشتری را بزنیم و نتیجه بهتری را بگیریم. 2 یا 3 شانس خوب برای گلزنی داشتیم و من هم شانس داشتیم گل بزنم و ما توانایی آن را داشتیم که در نیمه اول رقیب را 4 تایی کنیم.

به گزارش فارس،مهاجم ایرانی در پایان گفت: در نیمه دوم بازی ما بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و 2 گل را در زمانی مناسب به ثمر رسانیدم. توئنته در مقابل فرصتی نداشت که پاسخ گل های ما را بدهد. با این نتیجه ای که به دست آوردیم می توانیم به آینده امیدواریم باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید