قولی برای تکرارقهرمانی بازی های آسیایی نمی‎دهم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۳
    کد خبر :315102

ملی‎پوش دوچرخه‎سواری ایران که در بازی‌های آسیایی 2014 صاحب مدال طلا شد، با اشاره به وضعیت تجهیزات این رشته گفت: شرایط بد نیست اما ای کاش پیست چوبی داشتیم.

محمد دانشور در گفتگو با مهر با بیان اینکه در دوره بدنسازی به سر می برد، گفت: به گونه ای برنامه ریزی شده که در زمان بازی های آسیایی در بهترین شرایط برای عملکرد خوب باشیم. البته هنوز به آن آمادگی کامل نرسیده ام اما با این حال در مسابقات قهرمانی کشور چند روز گذشته در تهران رقابت خوبی داشتم و توانستم سه مدال طلا هم بگیرم. پ

وی با بیان اینکه این روزها خود را آماده می کنم تا به اردوی برون مرزی مالزی بروم، یادآور شد: شرایط اردوها و تمرین بد نیست اما باید به مسابقات برون مرزی بیشتری اعزام شویم تا آمادگی خود را برای بازیهای آسیایی بالا ببریم. قرار است روز چهارشنبه یک اعزام برای رقابتهای کلاس یک جهانی ژاپن داشته باشیم. این یکی از مسابقات منتخب خوبی است که فدراسیون برای ما در نظر گرفته است. بعد از این رقابتها قرار است به اردوی مالزی برویم و در حاشیه آن هم در چند مسابقه شرکت داشته باشیم. در ادامه هم که اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا را خواهیم داشت.

رکابزن ملی پوش پیست کشورمان در مورد وضعیت تجهیزات این تیم نیز خاطرنشان کرد: فکر می کنم که تجهیزات جدیدمان در حال تهیه است. قرار است این تجهیزات در مالزی به تیم تحویل داده شود. تجهیزات ما فرسوده نیست اما قطعا تجهیزات جدید و به روزتر می تواند در عملکرد تیم تاثیر بگذارد.

وی درباره وضعیت رقیبان آسیایی نیز گفت: همه کشورها در حال تلاش هستند طوریکه همه مدعی شده اند. آسیا در بخش سرعت سطح بالایی دارد و همه سرمایه گذاری ها در دوچرخه سواری در بخش سرعت صورت گرفته است. در کل سال به سال سطح دوچرخه سواری آسیا پیشرفت می کند.

دانشور در پاسخ به این سوال که «آیا با امکانات و شرایط فعلی ما به رقیبان می رسیم یا عقب گرد خواهیم داشت؟» گفت: ما قطعا می توانیم به آنها نزدیک شویم. ایران از نظر رکورد و زمان، فاصله زیادی با رقیبان ندارد. بیشترین مشکل ما از نظر تکنیکی است و دلیل آن هم نبود پیست چوبی است. به طور حتم تمرین در پیست چوبی مالزی می تواند کمی از مشکل و دغدغه های ما را کم کند اما ای کاش پیست چوبی داشتیم.

دارنده نشان طلای بازیهای آسیایی اینچئون تصریح کرد: من قول مدال در دوره جدید بازی های آسیایی را نمی دهم. در دوچرخه سواری نمی توان قولی داد چراکه یک اشتباه کوچک می تواند باعث شود تا نتیجه موردنظر به دست نیاید. به همین دلیل بود که رکابزن مالزی که در المپیک مدال گرفته بود در مسابقات قهرمانی آسیا بدون سکو ماند.

این ملی پوش دوچرخه سواری در پایان در خصوص وضعیت مصدومیت اخیرش هم گفت: مصدومیتی داشتم اما خدا را شکر بهتر هستم و مشکلی از این بابت ندارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید