قهرمانی ماتادورها در لیگ ملت‌های اروپا

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ۹:۱۲
    کد خبر :1002582
ماتادورها لیگ ملت‌های اروپا

تیم فوتبال اسپانیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل کرواسی، فاتح لیگ ملت‌های اروپا شد.

فینال لیگ ملت‌های اروپا یکشنبه شب بین دو تیم کرواسی و اسپانیا با قضاوت فلیکس زوایر در ورزشگاه دی‌کویپ روتردام هلند به مصاف هم رفتند.

اسپانیا که در سال ۲۰۲۱ در فینال این رقابت‌ها با نتیجه ۲ بر یک مغلوب فرانسه شده بود در این بازی به دنبال آن بود تا با تصاحب جام قهرمانی خاطره تلخ آن دوره از بازی‌ها را فراموش کند.

در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. این بازی بعد از ۱۲۰ دقیقه همچنان بدون گل باقی ماند تا تکلیف قهرمان لیگ ملت‌های اروپا در ضربات پنالتی مشخص شود.

در ۵ ضربه نخست ضربات پنالتی هر دو تیم یک ضربه را از دست دادند تا کار همچنان تساوی دنبال شود اما در ادامه اسپانیا به لطف واکنش خوب و سریع سنگربان خود موفق به برتری در این بازی شد تا ماتادورها لیگ ملت‌های اروپا را با قهرمانی به پایان ببرند.

در ضربات پنالتی خوسلو، رودری، مرینو، آسنسیو و کارواخال برای اسپانیا گلزنی کردند و شوت لاپورت با برخورد با دیرک دروازه گل نشد.

به گزارش ایرنا، برای کرواسی نیز ولاشیچ،‌ بروزوویچ،‌ مودریچ و پریشیچ موفق به گلزنی شدند اما پنالتی‌های مایر و پتکوویچ با واکنش‌های خوب اونای سیمون گل نشد تا این بازی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اسپانیا خاتمه یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید