قطعی خطرساز برق در تونل پیامبر اعظم ایوان ایلام

    کد خبر :825906
قطعی خطرساز برق در تونل پیامبر اعظم ایوان ایلام

قطع شدن سیستم روشنایی تونل پیامبر اعظم(ص) در محور ارتباطی ایلام به ایوان و برعکس در ساعاتی از روز باعث نگرانی رانندگان وسایل نقلیه در این مسیر شده است.

این امر باعث اعتراض بسیاری از رانندگان در این محور شده است چرا که قطعی ناگهانی در این تونل خطر تصادف وسایل نقلیه را افزایش داده است.

بر اساس مشاهدات عینی جمعی از رانندگان عبوری از این مسیر در خروج از این تونل و اعتراض شدید به پلیس راه در این محور جهت پیگیری این امر تاکید داشتند.

چند نفر از رانندگان مسافربری در این خصوص گفتند: ما هروز در این محور به صورت رفت و برگشت تردد داریم و قطع شدن برق این تونل با توجه به مسافت طولانی آن بسیار خطرناک و باعث خطرناک جانی و مالی می شود.

مسعود اسماعیلی یکی از این رانندگان گفت: اکثر رانندگان با رسیدن به تونل در مسیر رفت و برگشت با سرعت وارد تونل می شوند و انتظار اینکه برق قسمتی از تونل قطع شده باشد را ندارند که این خود باعث وقوع حوادث ناگواری و جبران ناپذیری می شود.

مهدی منصوری دیگر رانند مسافربری در این مسیر افزود: طی روزهای اخیر تا کنون چندین تصادف در داخل این تونل رخ داده است که می طلبد مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام نسبت به رفع این موضوع رسیدگی کنند.

با پیگیری ایرنا جهت رفع این مشکل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در این خصوص بیان کرد: قطعی برق تونل پیامبر اعظم(رنو) هیچ گونه ارتباطی به این اداره کل نداشته و توسط شرکت توزیع نیروی برق استان انجام می شود.

مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه برق تونل به هیچ وجه نباید قطع شود، اعلام کردند: پیگیری های لازم برای رفع این مشکل به جدیت دنبال می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید