قرارداد کیروش تمدید شده است؟

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۲۴
    کد خبر :956858
۵-دستیار-خارجی-کیروش-در-تیم-ملی-مشخص-ش

گویا قرارداد کی‌روش و فدراسیون فوتبال به‌گونه‌ای است که در صورت رضایت طرفین تا پایان جام ملت‌های آسیا قابل تمدید خواهد بودرضایت فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش از یکدیگر، اتوماتیک‌وار قرارداد سرمربی پرتغالی را تمدید کرده است.

جدای از آن حمید سجادی در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ درخصوص شرایط ادامه حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: مسائل فنی در فدراسیون پی‌گیری می‌شود. ما قدردان زحمات کی‌روش هستیم و مواضع و نگرش و حمایت‌های او برای ما قابل احترام بود. با توجه به فرصت اندکی که کی‌روش داشت عملکرد وی مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات او هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد این‌که گفته می‌شود کی‌روش از تیم ملی خداحافظی کرده، ادامه داد: خبر خداحافظی کی‌روش را نشنیده‌ام. ما ابتدا از فدراسیون حمایت می‌کنیم و اگر نظر ما را هم برای ادامه کار با کی‌روش بخواهند حمایت می‌کنیم. از زحمات کی‌روش تشکر می‌کنم چون ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و بازیکنان هم او را خیلی دوست دارند. اگر نظر فدراسیون ادامه کار با کی‌روش باشد ما هم با کمال میل حمایت می‌کنیم. اما چون این تصمیمات فنی است باید منتظر نظر فدراسیون باشیم تا سپس نظر خود را اعلام کنیم.

شنیدیم قرارداد کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال کشورمان به گونه‌ای است که در صورت رضایت طرفین این قرارداد تا پایان جام ملت‌های آسیا قابل تمدید خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید