قرارداد جدید بیمه‌تکمیلی فرهنگیان با آتیه‌سازان حافظ

    کد خبر :664038
قرارداد جدید بیمه‌تکمیلی فرهنگیان با آتیه‌سازان حافظ

معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه امسال ۲۰۰ میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی فرهنگیان اختصاص داده شده است، گفت: قرارداد بیمه تکمیلی از دی ماه ۹۸ مجدد با بیمه آتیه‌سازان حافظ و به صورت صندوقی بسته خواهد شد.

 

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار‌کرد: در زمینه واگذاری مسکن ویژه فرهنگیان ️و براساس تفاهم صورت‌گرفته، 40 درصد از پروژه‌های مسکن و شهرسازی می‌تواند در اختیار فرهنگیان قرار گیرد و زمان اجرای تفاهم نامه سه ساله است.

 

وی افزود: 275 هزار نفر در سامانه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و بر اساس آمار موجود 170 هزار فرهنگی در کشور فاقد مسکن هستند.

 

الهیار ترکمن تصریح‌کرد: از میان تمامی افرادی که در سامانه ثبت نام مسکن کرده‌اند تعداد 69 هزار و 300 نفر فرهنگیان بالای 20 سال سابقه، 27 هزار و 900 نفر زوجین فرهنگی، 24 هزار و 900 نفر فرهنگیان بازنشسته، 16 هزار و 430 نفر زنان سرپرست‌خانوار و بیش از 136 هزار نفر سایر فرهنگیان متقاضی طرح مسکن فرهنگیان هستند.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه‌داد: برخی استان‌ها دارای مسکن مهر فاقد متقاضی هستند که در صورت تمایل همکاران فرهنگی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و از 400 هزار واحد طرح ملی مسکن نیز همکاران واجد شرایط می‌توانند بهره‌مند شوند.

 

وی گفت: در برخی از شهرها نیز با مشارکت وزارت مسکن و شهرسازی و آموزش و پرورش زمین مناسب برای ساخت در اختیار وزارت مسکن و شهرسازی قرار خواهد گرفت.

 

وام مسکن فرهنگیان با سود 12 درصد

 

الهیار ترکمن اظهار کرد: وام پرداختی برای مسکن فرهنگیان با سود 12 درصد و به صورت کسر از حقوق خواهد بود.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در زمینه بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: امسال پرداخت خسارت‌ها به 1.5 ماه کاهش یافته است.

 

قرارداد مجدد بیمه تکمیلی با آتیه‌سازان و به شکل صندوقی

 

وی افزود: قرارداد فعلی بیمه تکمیلی اول دی ماه به اتمام می‌رسد و از دی ماه 98 مجدد قرارداد متمرکز با بیمه آتیه سازان حافظ و به صورت صندوقی بسته خواهد شد.

 

الهیار ترکمن بیان کرد: سه معیار اصلی برای قرارداد آتی بیمه تکمیلی وارد نشدن شوک قیمتی به تعرفه‌ها، محدود نشدن خدمات و کیفیت بالای خدمات خواهد بود.

 

 

به گزارش تسنیم، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: متوسط زمان پرداخت خسارت در قرارداد جدید بیمه تکمیلی کمتر از دو هفته خواهد بود.

 

وی در پایان گفت: امسال 200 میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی فرهنگیان اختصاص داده شده است که 100 میلیارد تومان برای بدهی‌های سال گذشته و 100 میلیارد تومان نیز برای نداشتن افزایش تعرفه برای امسال درنظر گرفته شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید