قدرتنمایی در پمپ بنزین برای سوختگیری بیشتر

  • حوادث
  • دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۴۲
    کد خبر :634297

دو مرد که در اعتراض به محدودیت 20 لیتری سوختگیری اقدام به قدرتنمای با سلاح گرم در یک جایگاه سوخت کرده بودند، دستگیر شدند.

 

چند روز پیش در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 خبری مبنی بر وقوع درگیری لفظی در یکی از جایگاه‌های سوخت شهرک ولیعصر اطلاع داده شد که درپی آن مأموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در جریان تحقیقات اولیه آنان مشخص شد، راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری تویوتا کرولا به دلیل محدودیت 20 لیتری برای سوخت گیری با عوامل جایگاه درگیر شده و سرنشین خودرو برای اینکه درگیری را پایان ببخشد سلاح کمری به عوامل جایگاه سوخت نشان داده و باعث ایجاد رعب و وحشت افراد شده است.

 

با دستور مقام قضایی رسیدگی به پرونده به ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ محول شد و آنان در نخستین گام از تحقیقات خود مالک و سرنشین خودرو را شناسایی کرده و پس از آن اقدام به شناسایی مخفیگاه این افراد کرده و بامداد دیروز دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و برای تکمیل تحقیقات پلیسی به مقر انتظامی منتقل کردند.

 

به گزارش ایسنا،مرکز اطلاع رسانی پلیس امینت عمومی تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد که برای هر دو متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید