قتل پدر و دختر لبنانی در خیابان پاسداران

    کد خبر :737027

شامگاه جمعه حساب کاربری فارس در توئیتر به نقل از کاربران شبکه های اجتماعی خبر داد که بر اثر تیراندازی در خیابان پاسداران پدر و دختری لبنانی به قتل رسیده اند. بر اساس آنچه که منتشر شده این جنایت مرموز ساعت 9 شب در شرایطی که این پدر و دختر لبنانی به نام های حبیب و مریم داوودی سوار بر خودروی شان بودند اتفاق افتاد و در جریان آن موتورسواری با شلیک 5 گلوله به سوی آنها جان شان را گرفت و متواری شد.

اطلاعات تکمیلی در خصوص این حادثه نشان می دهد این جنایت در خیابان بوستان یکم پاسداران، اتفاق افتاده است و در حالی که حبیب و مریم داوودی سوار بر خودروی ال 90 سفید رنگ بودند موتورسوار ناشناس به سوی آنها تیراندازی کرده است و یکی از گلوله ها به خودروی دیگری اصابت کرده است. از سویی به دلیل اینکه تنها از یک سوی کوچه امکان عبور خودرو وجود دارد و از سوی دیگر فقط امکان عبور عابر و موتورسیکلت وجود دارد ضارب پس از این جنایت از انتهای کوچه متواری شده است.

هنوز جزئیات دقیقی از هویت مقتولان این جنایت منتشر نشده و منابع آگاه به ذکر نام این پدر و دختر اکتفا کرده اند.

ایلنا نیز با انتشار این خبر از تایید آن توسط یک منبع آگاه خبر داد و در خبری کوتاه نوشت: ساعات پایانی روز جمعه، بر اثر تیراندازی به سوی یک خودرو، سرنشینان آن کشته شدند.یک منبع آگاه خبر تیراندازی و کشته شدن دو نفر را در این تیراندازی تایید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید