قتل هولناک یک جوان در سوپرمارکت

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۴۵
    کد خبر :1019848
قتل جوان سوپرمارکت

حدود ساعت ۲۱:۳۰ سه شنبه چهاردهم شهریور بود که یکی از نیروهای تجسس کلانتری گلشهر مشهد با قاضی ویژه قتل عمد تماس گرفت و از درگیری مرگباری خبر داد که در یک مغازه خواربارفروشی(سوپرمارکت) رخ داده بود.

درپی دریافت این خبر و با توجه به ضرورت اقدامات اولیه پلیسی در مرحله تحقیقات مقدماتی، بلافاصله قاضی دکتر صادق صفری دستورات ویژه‌ای را برای حفظ صحنه جرم و بررسی‌های جنایی صادر کرد و خود نیز به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد شد؛ چراکه جسد جوان خواربار فروش در مرکز درمانی قرار داشت.

تحقیقات میدانی مقام قضایی در سردخانه بیمارستان نشان داد، جسد، مربوط به جوانی حدود ۳۰ ساله است که آثار ضربه کلنگی یک کارد بزرگ به عمق ۱۲ سانتی‌متر در سمت چپ گردن وی نمایان بود. واکاوی‌های جنایی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیانگر آن بود که احتمالاً ضربه کارد به طور غافلگیرانه بر ناحیه گردن «سجاد -ز» وارد آمده است.

در همین حال نیروهای اورژانس و کادر درمانی از جملات نامفهومی سخن گفتند که مرد خواربار فروش قبل از مرگ بر زبان جاری می‌کرد، اما هیچ کدام از جملات برای آنان مشخص نبود.

پس از انجام تحقیقات در مرکز درمانی، دامنه بررسی‌های قضایی به خیابان مهرورز کشید و قاضی ویژه قتل عمد به طرف خواربار فروشی جوان ۳۰ ساله حرکت کرد،جایی که درگیری جنایی در آن مکان رخ داده بود. خون زیادی در کف فروشگاه و مقابل در ورودی به چشم می‌خورد که حکایت از یک درگیری هولناک داشت.

در ادامه تحقیقات مشخص شد هنگام وقوع قتل دو جوان وارد خواربار فروشی شده اند و پس از دقایقی خواربار فروش زخمی درحالی که دست روی گردنش گذاشته بود از فروشگاه خارج شد. کسبه و اهالی با مشاهده این صحنه هولناک، بی‌درنگ با امدادگران اورژانس تماس گرفتند و به این ترتیب جوان خواربار فروش به مرکز درمانی شهید هاشمی‌نژاد انتقال یافت، اما تلاش کادر درمان برای نجات وی به نتیجه نرسید و او بر اثر عوارض ناشی از اصابت تیغه کارد به سمت چپ گردن و خون ریزی شدید جان خود را از دست داد.

بررسی‌های بیشتر مقام قضایی نشان داد که برخی از شاهدان محلی، مهاجمان ناشناسی را دیده اند که در دست یکی از آنان کاردی بزرگ بود.

در حالی که تحقیقات میدانی قاضی دکتر صادق صفری به ساعات اولیه بامداد روز گذشته رسیده بود، پیگیری این پرونده جنایی به گروهی از افسران کارآزموده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد و بررسی‌های تخصصی زیر نظر سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمدآگاهی )وارد مرحله جدیدی شد و ادامه یافت.

همشهری‌آنلاین 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید