قتل هنگام دور دور با سانتافه امانتی

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۳۶
    کد خبر :807584
قتل هنگام دور دور با سانتافه امانتی

رئیس پلیس آگاهی البرز از کشف یک فقره قتل در دور دورهای خیابانی منطقه عظیمیه کرج خبر داد.

مرکز البرز، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در منطقه عظیمیه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ رسالت برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ محمد نادر بیگی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد، متوفی به وسیله یک دستگاه خودرو سانتافه مورد اصابت قرار گرفته و خودرو مذکور از محل متواری شده است.

وی گفت: با توجه به این که احتمال به قتل رسیدن متوفی به وسیله راننده خودرو سانتافه متصور بود، پرونده به اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرهنگ محمد نادر بیگی گفت: در ادامه کارگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی هویت صاحب خودرو سانتافه را شناسایی و با دعوت او به پلیس آگاهی متوجه شدند که در تاریخ وقوع قتل نامبرده خودرو خود را به منظور فروش در یک نمایشگاه خودرو به امانت گذاشته بود و تصادف توسط عوامل مرکز فروش صورت گرفته است.

به گزارش صدا و سیما، رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی چهار نفر از عوامل نمایشگاه خودرو پیش‌گفته دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته از آنها مشخص شد که در روز حادثه به منظور دوردور کردن در منطقه عظیمیه خودرو سانتافه را از نمایشگاه خارج و در هنگام گشت زنی با مقتول درگیر شده‌اند که در یک زد و خورد راننده خودرو مقتول را زیر گرفته و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

سرهنگ نادر بیگی گفت: با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید