قتل مزاحم زن جوان در شمال کشور

  • حوادث
  • دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ۸:۵۰
    کد خبر :997507
قتل مزاحم زن جوان

مرد جوان پس از قتل مزاحم همسرش و آتش زدن جسدش به تهران فرار کرد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور‌گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اوایل خرداد سال‌ جاری با اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان زبده اداره 10 پلیس آگاهی حضور یک متهم فراری در تهران محرز و بدین ترتیب اقدامات اولیه آغاز شد.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد مرد 28 ساله‌ای به دلایل شخصی مرد جوانی را در یکی از استان‌های شمال کشور با ضربات چوب به قتل رسانده و جسد مرد جوان را به آتش کشیده است. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم پس از ارتکاب جنایت با خودروهای عبوری آزادراه به تهران فرار کرده بود، عنوان کرد:کارآگاهان در نخستین ‌گام با بهره‌‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، متهم را در شرق تهران شناسایی کردند و پی بردند وی قصد دارد به یکی از استان‌های غربی کشور برود تا به صورت غیرقانونی ایران را ترک کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهم در شرق تهران شدند و وی را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند. وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر قتل مرد جوان و آتش زدن جسد وی به دلیل مزاحمت متوالی مقتول برای همسرش اعتراف کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید