قتل مادر و دختر به دست آشنا

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ۹:۳۲
    کد خبر :1051223
قتل مادر و دختر به دست آشنا

مرد جوان وقتی برای ملاقات نامزدش به خانه آنها می‌رفت با دیدن دو مرد ناشناس که از دیوار خانه پایین پریدند و فرار کردند هرگز تصور نمی‌کرد که آنها عاملان قتل دختر جوان و مادرش هستند.

ساعت ۹:۴۰ صبح یکشنبه ۱۵ بهمن، مرد جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: نامزدم و مادرش را در خانه‌شان به قتل رسانده‌اند.

مرد جوان آدرس محل حادثه که طبقه چهارم‌ ساختمانی پنج طبقه در حوالی باغ فیض تهران بود را به مأموران داد و لحظاتی بعد نیز تیم جنایی راهی محل حادثه شد.

با ورود مأموران پلیس به خانه، آنها با جسد دختر ۳۰ ساله و مادر ۶۰ ساله‌اش در حالی مواجه شدند که آثار کبودی روی گردنشان حکایت از خفگی داشت.

بررسی‌ها نشان می‌داد در ورودی خانه سالم بوده و گوشی تلفن همراه هر دو قربانی به سرقت رفته است.

مرد جوانی که موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی در میان گذاشته بود، زمانی که مقابل افسر پرونده قرار گرفت، گفت: نامزدم، پرستار بود و در یک شرکت تحقیقاتی با هم کار می‌کردیم.
بعد از مدتی نامزد کردیم و قرار شد بعد از عید با هم‌ ازدواج کنیم. دو روز قبل او گربه‌هایش را که بیمار بودند به من داد تا به دامپزشکی ببرم. صبح امروز که نامزدم به محل کارش نیامد نگران شدم و با تلفن همراهش و تلفن خانه‌شان تماس گرفتم اما به هیچ کدام پاسخ نداد.

با نگرانی راهی خانه‌اش شدم اما همین که وارد خیابان آنها شدم ناگهان دو مرد که کلاه به سر و نقاب به صورت داشتند از دیوار خانه آنها به پایین پریدند.

از دیدن این صحنه خیلی تعجب کردم، بلافاصله یکی از آنها را گرفتم و پرسیدم اینجا چکار می‌کنید؟ مرد جوان گفت: آمده بودیم آبگرمکن واحد طبقه چهارم را درست کنیم اما وقتی خواستیم برگردیم چون در خروجی از داخل باز نمی‌شد مجبور شدیم از دیوار به پایین بپریم. در حالی که حرف‌هایش مشکوک بود با او گلاویز شدم اما در همین حین نفر دوم برای اینکه همدستش را رها کنم شروع به پرتاب چاقو به سمتم کرد. من هم ترسیدم و او را رها کردم، آنها هم به سمت انتهای خیابان فرار کردند. انتهای این خیابان به پارک ختم می‌شود در همین حین آنها ساکی که همراهشان بود را رها کرده و هر کدام به سمتی رفتند.

در ادامه تحقیقات چند نفر از همسایه‌ها که متوجه سر و صدای درگیری مرد جوان و مردان نقابدار شده بودند و از پنجره خانه‌هایشان ماجرا را دیده بودند، تأیید کردند که مرد جوان حقیقت را می‌گوید و با مردان ناشناس درگیر شده است.

در تحقیقات میدانی از همسایه‌ها نیز مشخص شد که زن میانسال به همراه دو دختر و همسرش مدت‌هاست که در این ساختمان زندگی می‌کنند اما در زمان شیوع کرونا پدر خانواده فوت کرده و دختر دوم مقتول نیز در خانه دیگری زندگی می‌کند.

از آنجا که ورودی خانه تخریب نشده بود این فرضیه مطرح شد که عاملان جنایت با قربانیان آشنا بوده‌اند. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای دستگیری دو مرد فراری و رمزگشایی از قتل مادر و دختر ادامه دارد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید