قتل در یک جشن تولد

    کد خبر :828760
قتل در یک جشن تولد

با اعلام وقوع قتل جوان ۲۱ ساله در یک مراسم جشن تولد در شهر نرماشیر، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر (استان کرمان) گفت: در یک مراسم جشن تولد، در شهر نرماشیر جوانی ۲۱ ساله با ضربه چاقوی یکی از حاضران به قتل می رسد و قاتل متواری کمتر از یک ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرگرد “علیرضا علی آبادی” امروز 27 تیرماه اظهار کرد: با اعلام وقوع قتل جوان ۲۱ ساله در یک مراسم جشن تولد در شهر نرماشیر، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی صحنه جرم مشخص شد بر اثر نزاع بین دو نفر از حاضران در این مراسم یکی از آنان که جوانی ۲۱ ساله بود بر اثر ضربه چاقوی طرف مقابل به شدت مجروح و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می کند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب جرم به همراه یکی از دوستان خود از صحنه متواری می شود، افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی، کمتر از یک ساعت قاتل و دوستش را قبل از فرار از شهرستان دستگیر می کنند.

علی آبادی بیان کرد: قاتل که جوانی ۲۸ ساله بود، بلافاصله پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان گفت: به همراه داشتن سلاح سرد و نداشتن توانایی لازم در کنترل خشم باعث بروز این حادثه تاسف بار شد که می طلبد والدین نیز بر رفتار و حضور فرزندان خود در این گونه برنامه ها نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید