قتل برادرزن در دعوای زن و شوهر

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ۹:۱۴
    کد خبر :1048256
قتل برادرزن در دعوای زن و شوهر

یک‌سال قبل گزارش یک درگیری خونین در پاکدشت به مأموران اعلام شد.

پس از آن مأموران به محل درگیری که کارگاه تراشکاری بود، رفتند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که درگیری خونین میان دو پسرعمو رخ داده و یکی از آنها با 8 ضربه چاقو کشته شده است.

پس از این جنایت متهم به اتهام قتل پسرعمویش بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به درگیری با او اعتراف کرد و گفت: من نمی‌خواستم پسرعمویم را بکشم. آن روز به کارگاه‌شان رفته بودم تا موضوعی که باعث اختلاف میان خانواده‌های‌مان شده بود را حل کنیم اما او با چاقو به من حمله کرد و من هم به ناچار درگیر شدم و با چاقوی خودش چندین ضربه به او زدم که فوت کرد.

در ادامه پزشکی قانونی هم در گزارشی اعلام کرد که پارگی در 8 قسمت از بدن قربانی با جسم نوک‌تیز و پارگی شریان‌های حیاتی بدن علت تامه مرگ بوده است.

بعد از آن بازسازی صحنه جرم نیز انجام شد و با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه پدر مقتول به جایگاه رفت و ضمن درخواست حکم قصاص برای برادرزاده‌اش عنوان کرد: یک‌سال قبل دخترم با پسرعمویش که برادر متهم است ازدواج کردند.

چند روز قبل از ماجرا دخترم به خاطر اختلاف و دعوا با همسرش درحالی که ناراحت و گریان بود به خانه آمد و دو برادرش از اینکه پسرعموی‌شان باعث رنجش خواهرشان شده ناراحت شدند و بلافاصله به کارگاه او رفتند و ظاهراً در آنجا باهم درگیر شده بودند. اما درگیری شدید نبود تا اینکه برادر بزرگ دامادم به جای پادرمیانی و حل و فصل ماجرا به کارگاه پسرم رفت و با چاقو جانش را گرفت. من از خون پسرم نمی‌گذرم و برای او درخواست قصاص دارم.

سپس متهم به جایگاه رفت و گفت: وقتی دخترعمویم گلایه شوهرش را پیش برادرهایش برده بود آنها به هواخواهی از خواهرشان به کارگاه ما آمدند و با چوب و چماق ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند، من از این ماجرا خیلی عصبانی شدم.

به همین خاطر تصمیم گرفتم به کارگاه عمویم بروم و موضوع را به او بگویم. وقتی به آنجا رسیدم پسرش با چاقو به سمت من حمله کرد و قصد داشت مرا بکشد و من از ترس جان خود چاقو را گرفتم و چند ضربه به او زدم.

وی افزود: باور کنید قصد کشتن پسرعمویم را نداشتم و حالا هم شرمنده عمویم و خانواده‌اش هستم. ما از کودکی با هم بزرگ شده بودیم و هیچ‌وقت دوست نداشتم باعث مرگ پسرعمویم شوم و حالا هم از عمویم می‌خواهم تا از گناهم بگذرد و من را ببخشد.

در پایان جلسه نیز قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

روزنامه ایران 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید