قتل اعضای خانواده همسر و آتش زدن خانه

  • حوادث
  • شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۲۷
    کد خبر :990767
قتل اعضای خانواده همسر و آتش زدن خانه

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: قاتلی که 2 نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رسانده و 3 نفر دیگر را مجروح کرده بود در صحنه جرم دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیم محمودی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری و اختلاف خانوادگی در یکی از محلات تبریز، بلافاصله ماموران کلانتری 13، یگان فوریت و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: با تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد فردی که تازه از زندان شده بود به علت اختلافات خانوادگی با همسرش با ورود به منزل پدرزنش با باز کردن شیلنگ گاز اقدام به آتش زدن خانه کرد و سپس پدر زن، همسر، فرزند، مادرزن و عموی همسرش را با ضربات قمه مجروح کرد که پدرزن و عموی همسر قاتل به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل حین دستگیری با قمه به سمت ماموران حمله‌ور شد که ماموران پلیس با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح ضارب را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه درتحقیقات پلیس مشخص شد علت و انگیزه قتل اختلافات خانوادگی بوده است، گفت: پلیس در برخورد باجرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید