قاچاق مواد مخدر با مسافربر اینترنتی

  • حوادث
  • یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱
    کد خبر :585175

راننده جوان یک مسافربر اینترنتی که در ازای دریافت ۵۰۰ هزار تومان اقدام به حمل ۹ کیلوگرم تریاک آب شده کرده بود، دستگیر شد.

روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۵۶ افسریه در اتوبان بسیج، قسمت جنوب به شمال در حال گشت‌زنی بودند که مشاهده کردند یک دستگاه سواری تیبا در حال حرکت خلاف جهت اتوبان و به دنبال یک دستگاه موتورسیکلت است که موتورسیکلت مذکور با دیدن ماموران از محل گریخت و ماموران با توقیف خودروی تیبا به بازجویی از راننده – که جوانی ۲۶ ساله بود – پرداختند.

این جوان که مدعی بود راننده یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی است در بازجویی‌های اولیه مدعی شد باری را قرار است به تهرانپارس برساند که موتورسیکلت فراری با او تصادف کرده و همین موضوع باعث شده راننده تیبا به دنبال او برود اما در جریان بازجویی های فنی مشخص شد جواب‌های این جوان ضد و نقیض است.

در همین راستا خودروی این فرد مورد بازرسی قرار گرفت و مشخص شد داخل خودرو چند عدد بطری آب از نوع کتابی موجود است و در آنها به طرز ماهرانه‌ای ۹ کیلوگرم تریاک جاساز شده است که در همین راستا راننده دستگیر و به کلانتری منتقل شد. متهم در ادامه بازجویی در کلانتری گفت که شهروندی در سه راه سیمان تریاک را به او تحویل داده و از او خواسته است در ازای ۵۰۰ هزار تومان، بار را به نقطه ای در تهرانپارس برساند که دستگیر شد.

به گزارش ایسنا ،مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: در این زمینه برای متهم – که راننده تاکسی اینترنتی است – پرونده‌ای تشکیل و او برای سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع قضائی مربوطه معرفی شد. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید