قابلیت دانلود ریلز به اینستاگرام آمد

    کد خبر :1003238
اینستاگرام

تیک تاک را باید رقیب جدی اینستاگرام دانست و این شبکه اجتماعی با قابلیت‌های خود توانست به سرعت رشد کند. در این بین اینستاگرام نیز بیکار ننشسته و سعی داشته برخی ویژگی تیک تاک را برای محبوبیت بیشتر به کار گیرد.

بازتاب-یکی از قابلیت‌های کاربردی تیک تاک توانای دانلود ویدئوهایی موسوم به ریلز است. این ویژگی در اینستاگرام وجود نداشت و افراد می‌بایست روش‌های دیگری را به کار گیرند. طبق پستی که آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام منتشر کرده، اینستاگرام نیز این ویژگی را دریافت کرد.

این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران ایالات متحده در گوشی و تنها برای حساب‌های عمومی و نه خصوصی در دسترس است. در همان زمان، کاربران با حساب‌های عمومی می‌توانند تنظیماتی را انتخاب کنند که کاربران را از دانلود ریلز مسدود می‌کند. برای استفاده از این ویژگی، روی نماد «اشتراک‌گذاری» برای یک ریلز مشخص کلیک کرده و «دانلود» را انتخاب کنید.

اینستاگرام

به نظر می‌رسد تصویری که توسط Mosseri (بالا) ارسال شده، نشان می‌دهد که ریلز دانلود شده با لوگوی اینستاگرام و نام حساب، مانند TikTok، واترمارک می‌شوند. یوتیوب همچنین شروع به اضافه کردن واترمارک به فیلم‌های Shorts که روی دسک‌تاپ ایجاد می‌شوند را نیز به عنوان راهی برای جلب توجه به ویژگی ویدیوی کوتاه خود کرد.

اکنون به نظر رسیده اینستاگرام نیز همین روش را در پیش گرفته و احتمالاً آن را راهی برای اطمینان از دیدن Reels در سایر شبکه‌های اجتماعی می‌داند. با این حال، برای قرار دادن ویدئوهای پلتفرم‌های رقیب از راه خود خارج نمی‌شود. این شرکت متعلق به متا به TikTok و سایر ویدیوها اجازه آپلود را می‌دهد، اما الگوریتم‌های آن در سال 2021 هرگونه ویدیوی دارای واترمارک رقیب را تبلیغ نمی‌کردند.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این شبکه اجتماعی چه زمانی قابلیت را دردسترس تمامی کاربران قرار خواهد داد. پیش بینی شده در سال 2024 افراد بیشتری بتوانند این ویژگی محبوب را کسب کنند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید