قابلیت جزیره پویا سری آیفون 14 پرو در نوا 11 هوآوی به کار گرفته می‌شود

    کد خبر :974621

هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. تلفن‌های هوشمندی که با تحریم ایالات متحده نتوانستند فروش لازم را کسب کنند.

بازتاب-در سال 2022 شرکت اپل سری آیفون 14 پرو را با نمایشگر بدون ناچ و دارای حفره همراه کرد. نمایشگری که از قابلیت جزیره پویا یا داینامیک آیلند بهره می‌برد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد انیمیشن‌های لازم را به اجرا درآورده و همچون یک حفره دوربین بیضی شکل در وسط است.

طبق گزارش تازه انتشاریافته، سری نوا 11 هوآوی قرار است بزودی با چنین سبک طراحی معرفی کند. اطلاعات دقیقی از این سری در دست نیست و انتظار داریم این خانواده از فناوری دوربین Xmag هوآوی بهره گیرند.

نوا 11

جزئیات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود هوآوی بزودی این محصول را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. سری نوا 11 مدل‌های رده بالا خواهند بود و از نمایشگر دارای انحنا بهره می‌برند.

همچنین انتظار داریم هوآوی این سری را به چیپست اسنپدراگون یا مدیاتک مجهز سازد. زیرا پس از تحریم دیگر این شرکت نتوانست تولید چیپست کایرین را انجام دهد. چیپی که توسط کمپانی TSMC به تولید رسیده و این تحریم‌ها مانع همکاری این شرکت تایوانی با هوآوی شده است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود بزودی این مدل معرفی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید