فورد موستانگ Mach-E رالی رونمایی شد

    کد خبر :1008862
موستانگ Mach-E رالی

شرکت فورد در فستیوال سرعت گودوود از خودرو رالی Mach-E رونمایی کرده که در واقع طراحی همان مدل الکتریکی را دارد با طراحی مناسب مسابقات رالی.

بازتاب-موستانگ شش دهه می‌شود در مسابقات رالی با محصولات مختلف و جذاب حضور پیدا می‌کند. حال با خودرو Mach-E رالی قصد داشته قاعده را تغییر داده و خودرویی خاص را به طرفداران ارائه دهد.

موستانگ Mach-E رالی قرار است در مسابقاتی شرکت کند که جاده‌های ناهموار داشته و قرار است همچون خودرو آفرود باشد. در حقیقت اولین شاسی بلند سایز کوچک الکتریکی فورد با الهام از اتومبیل‌های رالی ساخته شد.

 

موستانگ Mach-E رالی

 

 

اطلاعات خاصی از این مدل در دست قرار نگرفت و طبق تصاویر منتشر شده، ترکیبی از طراحی موستانگ Mach-E و خودروهای رالی است. با نگاهی دقیق‌تر به این تصاویر، جزئیات جالبی آشکار می‌شود. این موارد عبارتند از اسپویلر سقفی به سبک رالی که با لوگوی سفید موستانگ در هر طرف تزئین شده، جلوپنجره مصنوعی سفارشی با دو چراغ گرد اضافی، قلاب یدک‌کش قرمز در جلو، چرخ‌های سفید سبک رالی پوشیده شده با BF Goodrich Trail Terrain T/. یک لاستیک و گلگیر مشکی.

 

موستانگ Mach-E رالی

 

سپرهای جلو و عقب کاملاً شبیه به سپرهای موستانگ Mach-E GT هستند. در داخل، Mach-E Rally تقریباً مشابه Mach E-GT به نظر می‌رسد، اگرچه عناصر کرمی در عقب صندلی‌های جلو، فرمان و داشبورد و همچنین تزئینات فیبر کربن مانند در قسمت پایینی بدنه را نشان می‌دهد. فورد هیچ مشخصات فنی را فاش نکرد، اما اگر شباهت‌های ظاهری با Mach-E GT به بخش پیشرانه تبدیل شود، Mach-E رالی یک پیشرانه دو موتوره با قدرت 480 اسب بخار (358 کیلووات) و 813 نیوتن متر تولید خواهد کرد. در Mach-E GT، چنین پیشرانه‌ای کمک کرده تا 0 تا 100 کمتر از 3.8 ثانیه باشد.

از امروز، این شاسی بلند الکتریکی رالی در گودوود با قهرمان سابق مسابقات رالی جهانی و راننده فعلی M-Sport فورد پوما هیبریدی رالی، اوت تاناک تست خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید