فوت یک مرد مسن بر اثر آتش سوزی در یک مغازه

    کد خبر :782760

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت یک مرد مسن براثر آتش سوزی در یک مغازه ضایعاتی خبر داد.

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران) در گفت و گو با ایلنا گفت: در ساعت ۰۶:۰۸ صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مغازه واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان دورودیان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یک ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک منزل قدیمی دو طبقه بود که در طبقه همکف آن یک باب مغازه قدیمی در حدود ۲۵ متر وجود داشت. این مغازه دارای یک کرکره قدیمی بود که البته قفلی بر آن نصب نشده بود اما پایین کشیده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش سوزی در همین مغازه رخ داده بود، گفت: در این مغازه کسب وکاری صورت نمی‌گرفت و تقریبا حالت متروکه داشت. در طبقه فوقانی این مغازه یک خانواده ۴ نفره زندگی می‌کردند و دود قسمت بالایی این ساختمان قدیمی نیز سرایت کرده بود و آتش نشانان با تجهیزات کامل به این قمست رفته و این ۴ نفر را به سلامت از منزل خارج کردند.

ملکی تصریح کرد: به محض اینکه آتش نشانان کرکره مغازه را بالا کشیدند حجم زیادی از دود و آتش از این بخش خارج شد و آتش نشانان به سرعت مشغول عملیات اطفاء شده و در حین عملیات و جستجو با وضعیت سوخته یک مرد مسن که به گفته ساکنان ساختمان همیشه در این مغازه حضور داشت، مواجه شدند.

وی ادامه داد: در داخل این مغازه حجم زیادی از لباس و وسایل ضایعاتی وجود داشت. ظاهرا این فرد نیز در این مغازه شب‌ها حضور داشته، زمانی که آتش نشانان این فرد را پیدا کردند به خارج از مغازه منتقل و به عوامل اورژانس تحویل داده شد که به تایید عوامل اورژانس این فرد جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: علت اصلی فوت این فرد پس از بررسی بیشتر توسط عوامل پزشکی قانونی مطرح می‌شود. درساعت ۷:۵۶ این عملیات به پایان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید