«فوتِ ۱۰ ‌سالگی» ارکستر بادی تهران

    کد خبر :163422

ارکستر بادی تهران قصد دارد به مناسبت دهمین سالگرد آغاز فعالیتش، کنسرت «فوتِ ۱۰ سالگی» را به روی صحنه ببرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این گروه موسیقی، این اجرا ۲۷ و ۲۸ آذر در تالار وحدت تهران به رهبری جاوید مجلسی میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

سینا ذکایی – سرپرست این ارکستر – در این‌باره می‌گوید: این کنسرت مروری بر بهترین و پر مخاطب‌ترین قطعات اجرا شده در طول ١٠ سال گذشته ارکستر بادی تهران است و قطعات جدیدتر با سولیست‌هایی که برای اولین‌بار با ارکستر خواهند نواخت اجرا می‌شود. همچنین برای اولین‌بار قطعات ایرانی که تنظیم جز و لاتین شده‌اند اجرا خواهند شد.

ارکستر بادی تهران از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را شروع و کنسرت‌های متعددی را در سراسر کشور برگزار کرده است. این ارکستر شامل ۲۵ نوازنده است که تمامی سازهای بادی را کنار یکدیگر قرار داده‌اند.

ارکستر بادی تهران در سال ۱۳۸۷ با همکاری سینا ذکایی و افشار حشمتیان (مدیر سابق ارکستر) موفق به کسب مقام اول جشنواره موسیقی فجر شد. این ارکستر همچنین در سال ۱۳۹۳ کنسرتی را به همراه خواننده مشهور آذربایجانی، عالیم قاسم‌اف به روی صحنه برد.

بلیت فروشی کنسرت «فوتِ ۱۰ سالگی» آغاز شده و علاقمندان می‌توانند از سایت «ایران کنسرت» نسبت به تهیه بلیت این برنامه اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید