فنونی‌زاده: اوسمار در بازی‌های بزرگ حرفی برای گفتن ندارد؛ بازگشت بیرانوند بهترین اتفاق بود

    کد خبر :1065495
فنونی‌زاده: اوسمار در بازی‌های بزرگ حرفی برای گفتن ندارد؛ بازگشت بیرانوند بهترین اتفاق بود

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس،‌ اظهار داشت: تقابل با سپاهان، بدترین ال‌کلاسیکو چندسال اخیر فوتبال ایران بود. معتقدم مقصر اصلی کند شدن بازی، داور بود، چون با سوت‌های متعدد بازی را از سرعت انداخت. برایم عجیب بود، بیژن حیدری با این سابقه چرا باید تا این حد بازی را متوقف کند.

به گزارش ایرنا، وی در مورد اینکه آیا اوسمار ویرا باید در پرسپولیس ماندگار شود؟ گفت: معتقدم به یک دلیل باید او برود، چون نمی‌تواند در بازی‌های مهم، تیم را به موفقیت برساند. همه شاهد هستیم مقابل استقلال، آلومینیوم در جام‌حذفی و سپاهان نتوانستیم به نتایج دلخواه برسیم. برای من جای سوال دارد که چرا باید در مقابل آلومینیوم همه بازیکنان اصلی تعویض شوند. می‌توانستیم در جام حذفی قهرمان شویم و فقط به خاطر تعویض‌های اوسمار نتیجه را واگذار کردیم و همه گل‌هایی که دریافت کردیم در دقایق پایانی بود.

پیشکسوت پرسپولیس، افزود: همیشه خودم از دقیقه ۶۰ به بعد استرس دارم چون اوسمار یکباره ترکیب هجومی را به ترکیب دفاعی تبدیل می‌کند و این مساله، زمینه حمله را برای حریف فراهم می‌سازد. تنها چیزی که برایم مهم است، خوشحالی هواداران بوده و امیدوارم مدیران باشگاه به دنبال یک سرمربی دیگر باشند.

فنونی‌زاده درباره توهین‌هایی که به بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان شد، بیان کرد: به عنوان یک پیشکسوت باشگاه بزرگ پرسپولیس از همه بانوان معذرت‌خواهی می‌کنم که چنین حرف‌هایی را شنیدند. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

وی در خصوص بازگشت علیرضا بیرانوند به ترکیب تیم، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که او دوباره برگشته و قطعا قوت قلبی برای هواداران می‌شود. او دروازه‌بان اول تیم ملی است و تیم ملی و پرسپولیس به بیرانوند نیاز دارند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی فردا مقابل نساجی مازندران، خاطرنشان کرد: بازی فوق‌العاده سختی است و باید مراقب تیم ساکت الهامی باشیم چون نسبت به اول فصل خیلی تغییر کرده است. امیدوارم بتوانیم با امتیاز به تهران برگردیم تا به قهرمانی نزدیک شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید