فقط چند روز فرصت دارید برای خرید نهال بادام لیبل دار

    کد خبر :1053691

آیا می دانید چه زمانی باید نهال بادام را در زمین بکارید؟ آیا زمان کاشت نهال بادام در باغ در هر ماه از سال متفاوت است؟ در حالی که این سوالات ساده هستند، اگر نهال بادام خود را به درستی رشد ندهید، بازده مورد انتظارتان را نخواهید داشت. به عنوان متخصص در فروش نهال بادام، ما به شما آموزش خواهیم داد که چه کاری انجام دهید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که برای توسعه باغات بادام تلاش کنید.

زمان مناسب برای خرید نهال بادام:

برای اینکه بدانید زمان مناسب برای خرید نهال بادام چه زمانی است، باید بدانید که بهترین زمان برای کاشت نهال چه زمانی است. این بسیار ساده است با یک جستجوی ساده می توانید این اطلاعات را به دست آورید. اما توجه به این نکته ضروری است که خرید یکی از انواع نهال بادام و همچنین زمان کاشت آن کاملاً به نوع نهال و ویژگی های آن بستگی دارد.

به طور متوسط، بهترین زمان برای خرید نهال بادام و کاشت آنها در فصل پاییز است.البته در اینجا یک سوال بسیار مهم وجود دارد. با نزدیک شدن به پاییز، تقاضا برای خرید ارقام نهال بادام برای کاشت به طور قابل توجهی افزایش می یابد و باغداران باید گونه های نهال بادام را از ماه های قبل خریداری کنند. در غیر این صورت وقت تلف می کنند و نهال ها تمام می شوند!

اگر قصد خرید نهال بادام دارید، بهترین زمان برای خرید، فصل تابستان و ماه شهریور است. خرید نهال بادام در دو ماه آخر تابستان به شما این امکان را می دهد که شرایط باغ را در زمان مناسب آماده کنید و در پاییز نهال بکارید.

دوره گلدهی درختان بادام چه زمانی است؟

هنگام کاشت درختان بادام در پاییز، حتما به موقع عمل آبیاری و کود دهی را انجام دهید. اگر در چند ماه اول کاشت از نهال های خود مراقبت نکنید، ممکن است آسیب ببینند. واریته های مختلف نهال بادام زمان گلدهی متفاوتی دارند. به ویژه نهال بادام گونه ای است که در برابر سرمای شدید مقاوم بوده و دوره گلدهی طولانی دارد.

به طور کلی، زمان گلدهی نهال بادام، اواخر زمستان است. تقریباً 6 تا 8 ماه طول می کشد تا شکوفه های بادام میوه بادام تولید کنند. در این مدت میوه ها هنوز نرسیده اند، بنابراین باید در پیشگیری و کنترل آفات و بیماری ها دقت کرد.

در این مقاله دو تا از بهترین نهال بادام را به شما معرفی می کنیم که هر دو بازده بالایی دارند و می توانند در مدت کوتاهی درآمد خوبی برای شما به ارمغان بیاورند. پس با نهالستان غرب نهال همراه باشید تا به بررسی این دو محصول پربازده بپردازیم.

1-خرید نهال بادام خوشه ای:

می توان گفت که با خرید نهال بادام خوشه ای، محصول پربارتری خواهید داشت و می توانید از فروش بادام میلیون ها یا حتی میلیاردها درآمد داشته باشید! با خرید نهال بادام خوشه ای به راحتی می توانید درآمد حاصل از فروش بادام خود را افزایش دهید.

البته فراموش نکنید که اگر از نهال های بادام خوشه ای به خوبی مراقبت کنید، بادام مرغوب تولید می کند. نهال های خوشه ای انواع مختلفی دارند. یکی از گونه های پرفروش آنها، نهال خوشه ای دیرگل است که مختص مناطق سردسیر است.

نهال بادام آذر، نهال بادام سوپرنوا، نهال بادام مامایی، نهال بادام فرانیس، نهال بادام تونو گونه هایی از نهال بادام خوشه ای هستند. با رشد هر یک از این گونه ها، بسته به شرایط آب و هوایی باغ خود، محصولات بیشتری دریافت خواهید کرد. برای خرید نهال بادام خوشه ای، حتما نهال های تایید شده و دارای مجوز را از بهترین نهالستان های موجود تهیه کنید.

2- خرید نهال بادام اصلاح شده:

گزینه دوم برای خرید نهال بادام نهال های اصلاح شده است. این نهال ها از نظر عملکردی و نتایج به طور قابل توجهی متفاوت هستند. نهال بادام اصلاح شده مقاوم در برابر بیماری های درخت بادام و آفات حشرات هستند. هنگام خرید این نهال ها، آنها را در مراحل باردهی و رشد بررسی کنید زیرا این نهال ها مستعد ابتلا به عفونت قارچی هستند.

بهترین زمان برای خرید نهال بادام اصلاح شده در فصل تابستان است. نهال های بادام را می توان در پاییز کاشت. نهال بادام تونو، نهال بادام آذر، نهال بادام سوپرنوا، نهال بادام نون پاریل ، نهال بادام فرانیس، نهال بادام مامایی گونه های اصلاح شده هستند.

شرایط کاشت نهال بادام اصلاح شده در ارتفاع 400 متری تا 2500 متری از سطح دریا می باشد. برای خرید بهترین نهال بادام، برای اطلاعات کاملتر با کارشناسان نهالستان غرب نهال صحبت کنید و همچنین می توانید رایگان مشاوره دریافت نمایید.

نهال بادام در کدام مناطق بهتر رشد می کند؟

یکی از نکات کلیدی هنگام خرید نهال بادام توجه به شرایط آب و هوایی منطقه است. این نهال ها عموماً برای آب و هوای شهرهای ایران مناسب هستند. در مناطق گرم و خشک و همچنین در مناطق سرد و بارانی بسته به تنوع در هر شهری می توانید نهال بادام را بکارید.

برخی از انواع نهال بادام گونه های دیرگل هستند و برای شهرهای سردسیر مناسب هستند. نهال های اصلاح شده در مناطق گرم، خشک و معتدل توصیه می شود و نهال های خوشه ای برای شهرهایی با بارندگی کم مناسب است. ممکن است بتوانید انواع خاصی از نهال بادام را در پایین ترین ارتفاعات پرورش دهید، به طور کل لازم است که شرایط را برای رشد آن فراهم کنید.

نهال بادام می تواند سرمای شدید منفی 7 درجه سانتیگراد را تحمل کند. اما شکوفه های بادام ممکن است در سرما آسیب ببینند. از این رو خرید نهال بادام دیر گل،به خصوص در شهرهای سردسیر و کوهستانی توصیه می شود.

معرفی نهالستان جهت خرید نهال بادام:

نهالستان غرب نهال یک مرجع قابل اعتماد در پرورش نهال درختان میوه، نهال بادام با سابقه پر افتخار است. می توانید انواع نهال بادام را از این نهالستان با خیال راحت سفارش دهید. مهم نیست که شرایط آب و هوایی در باغ شما چگونه است. بهترین ارقام نهال بادام برای کسب سود شما آماده هستند.

شما می توانید نهال بادام را در تابستان خریداری کنید. پیش فروش نهال بادام و ثبت سفارش عمده از هر نظر مقرون به صرفه خواهد بود.

جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت gharbnahal.ir  مراجعه نمایید یا از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، جهت تسریع پاسخگویی میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در تماس باشید.

09026513209 / 09352571762 / 09352571768 / 09352571792

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید