فقر مطلق تا پايان دولت دوازدهم بايد ريشه کن شود

    کد خبر :95196

دانشکده فني و مهندسي شهيد حسابي مقدم دانشگاه زابل روز پنجشنبه با حضور معاون اقتصادي رييس‌جمهور افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، دکتر محمد نهاونديان ضمن افتتاح دانشکده فني مهندسي شهيد حسابي مقدم دانشگاه زابل از بخش‌هاي مختلف آن بازديد کرد .
اين دانشکده با زيربناي 6130 مترمربع در چهار طبقه احداث شده و گامي در راستاي توسعه زيرساخت‌هاي آموزش عالي در منطقه سيستان و بلوچستان محسوب مي‌شود.
همچنين با حضور معاون اقتصادي رييس‌جمهور، مرکز همايش هاي بين المللي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در دانشگاه زابل ، با زيربناي 2400 مترمربع در دو طبقه افتتاح شد.
دکتر نهاونديان در حاشيه مراسم افتتاح اين مرکز همايش ها گفت: ياد دوران سازندگي آيت‌الله هاشمي از حافظه تاريخي ملت ايران هرگز فراموش نخواهد شد.
وي افزود : توسعه و سازندگي از خانه علم و دانشگاه آغاز مي شود و محوريت اصلي در استان سيستان و بلوچستان توجه به کشاورزي است و بايد توان کشاورزي دشت سيستان به قوت سابق خود بازگردد .
دکتر نهاونديان اظهارداشت: رويکرد اقتصادي دولت دوازدهم در کنار رشد پايدار توجه به رفع فقر است فقر مطلق تا پايان دولت دوازدهم بايد ريشه کن شود و اين دولت توجه ويژه‌اي به اقشار کم درآمد خواهد داشت و در اين مسير استان سيستان و بلوچستان در اولويت خدمتگزاري قرار دارد .
معاون اقتصادي رئيس جمهور تصريح کرد :چشم انداز دقيقي براي استان سيستان و بلوچستان در نظر گرفته شده و چهره اقتصادي استان در دهه آينده کاملاً متحول خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید